Halsband


Man kan nästan säga att han har en liten FANCLUB, vår lille prins!

image256
Av små metallformade plattor har jag gjort halsband till mej och döttrarna!
Inköptes på Panduro, men finns säkert  i alla hobbyaffärer.
Använde ett foto som förminskades på datorn
Skrev ut små gulliga ord
Silkespapper och vit täckfärg!
Decopagelim

Sedan är det bara att klistra fast där man tycker det blir fint.
Måla vita streck eller och så kan man göra prickar med penselns baksida!!
Tog decopagelim över det jag målat och texten+ fotot jag klistrat fast.

Med lite fantasi så kan man göra halsband med varierande motiv!

Kommentarer:

1 Ulla:

Jättefina halsband! Jag beundrar er kreativa människor. När jag försöker mig på att vara kreativ så blir det bara FÖR mycket.

2 Fia:

Vilka jättefina halsband! Den iden tror jag att jag knycker!

3 Mia:

Oj, vad du är duktig! Det är bara att inse, att vissa har det i fingrarna... ;-)
Förstår att det börjar bli lite nervigt inför resan nu, men å så trevligt!

4 maria:

Så påhittigt!!! Jättefint ju!!! Och vilken underbart söt liten busunge då....
Fattar att du är stolt mormor!!!

5 Lisa:

Så fina de är! Kan man verkligen göra personliga smycken! :D Ha en trevlig kväll!!! KRAM

6 Inger Maryissa:

Vilka så söta halsband du gjort. Mycket annorlunda och fint och personliga.
Tänk vad man kan göra med kreativitet och fantasi.
Ha en fin fortsatt dag.
Kram

Kommentera här: