Nyårsafton 2008



                                                                           Hoppas du får ett

                                                               ett bubblande, roligt och mysigt:





Härom kvällen  den 29/12, så sköt en färgaffär upp raketer för att visa dom olika sorterna.Himlen sken upp i många färger  och det dundrade och sprakade över hela staden. Jag for snabbt direkt från jobbet och sprang upp på en kulle i Granlo och passade på att försöka fota. Utan stativ så lyckades jag få en hyfsad bild. (Har inget stativ heller,L)

Igår den 30/12 så åt jag min nyårsmiddag. Det blev både avocado till förrätt, gott kött och rotsaksgratäng. Sedan så åt vi god glass kaffe och avec. Vet ni vad? Sedan for korken ur champagneflaskan med en väldans fart!!!! Fasligt gott bubbel , som glittrade så fint i glasen. Tog slut fortare än jag tänkt....... Fast jag försökte njuta långsamt!!!!!!

Ja, "go" vänner jag har haft mitt Nyårsfirande lite i förväg. 
Är inte avundsjuk på er  alla just nu,L!

Ska snart iväg och jobba, kanske jag kan  gå ut vid tolv!!!!! En liten sväng!

Då ska jag stå där och titta upp mot stjärnorna och önska att 2009,
blir ett år med många härliga och rolig överraskningar.
För oss alla.......................

Kommentarer:

1 lena:

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

Kram från mig till dig min vän/lena.

2 Carina:

GOTT NYTT ÅR min vän.

Jag jobbar också hela nyårshelgen, men på fredag far

jag och Moa upp till Sundsvall...shoppa lite och mysa med dottern innan det blir oxveckor igen.

3 Inger Maryissa:

Toppen-bra foto du lyckade fota av raketen, och dessutom utan stativ.

Sådant är verkligen svårt.

Önskar dig också ett riktigt

Gott Nytt År

Kram

4 Anna:

Himmel Lissen nu har jag väl ramlat hem och känner mig i toppform.. Gott Nytt År på dig ...

5 Anna-Karin:

Riktigt gott nytt 2009 önskar Nancy och jag!

6 Anna:

Hello..här är jag pigg och glad..va...är jag..jo så är det nog..det känns alldeles utmärkt när jag tänker efter..solen strålar och det är ett alldeles nytt år..lite himmelskt känns det.

7 Mia:

Godmorron Lissen....

Jag hoppas att det här året ska bli ett av de bästa åren för dig... L

GOTT NYTT ÅR!!!

8 Proforma:

Gott Nytt År och god fortsättning! Så du fick jobba nyårsaftonen!

Vi firade in det nya året med goda vänner, skönt att sätta sig vid dukat bord. Kvällen blev sen och idag får det bli soffan och bara slöa.

Ha en bra dag, så här på årets första!

Kram

9 Marie:

Ville bara titta in och önska dig en god fortsättning på det nya året!

10 elena cn:

Vad bra att du fick i dig lite gott:) Och fyrverkerier fick du också se!! Vilken lyckad bild!



Det ska bli spännande att få följa med på dina vandringar detta år:)

Ett underbart gott nytt år önskar jag dig!

Kramar

11 anneli:

Fint kort, stadig på hand så behövs inget stativ LTur det inte var för mycket bubbel innan....

Gott nytt år på dig! Det blir spännande att följa alla bloggisars oskrivna årsböcker för 2009! Kramis

12 anneli:

Fint kort, stadig på hand så behövs inget stativ LTur det inte var för mycket bubbel innan....

Gott nytt år på dig! Det blir spännande att följa alla bloggisars oskrivna årsböcker för 2009! Kramis

13 Marie s:

God Fortsättning på nya året !

Kram..

Kommentera här: