Svartvitt träd i olika ramar + spegel.

Ville ge min yngsta dotter och pojkvän något  personligt
att sätta på väggarna i den nya lägenheten.
Vet att dom tycker om inredning med svarta detaljer.
 
Rock on babies!!!!!!!



Hade fotat ett träd på Visingsö i fjol som jag tycker är fint.
Tog kopior i olika storlekar i svartvitt.
Köpte 4 svarta ramar på Willys a' 19.90 (9x13cm, trorjag.)
En  "krusidullig"ram från loppis målades svart.

Till loppisramen köpte jag paspartout på Claes Ohlsson.
Som bakgrund till dom mindre ramarna använde jag:
presentpapper och tapet i olika mönster . 
Men alla höll sig till det svarta temat

Av en slump hittade jag en spegel i ett skåp.
Den var köpt på Rusta för länge sedan.
Var guldfärgad men naturligtvis blev den målad svart!

Tillsammans blev det enhetligt!
Har ännu inte varit till den stora staden i söder och sett  "bilderna" i deras lägenhet!!

Ps Tycker fotot knäppt av mej inte riktigt  gör rättvisa  åt "bilderna". Ds
 


image150


image148

Kommentarer:

1 Sandra:

Snyggt! Det är läckert med olika former men med samma färg. Kram Sandra

2 MO:

Vilken kul idé, så personligt....blir säkert fint hemma hos dottern. Jag missade oxå programmet Rent hus, kanske det går i repris...ha de fint

3 Livet i byn:

Vilken kul idé, det måste bli superfint på väggen sedan. Jag är imponerad av alla som är så väld kreativa.

~Livet i byn

4 malve:

Vilken underbar idé.

5 Malin:

Åhh det där blev kanon. Kul med lite personliga prylar. Gillar den gamla loppisramen. Jag köpte själv ett par i somras som ska bli vita. Kram

6 Savanna:

Det där blev ju jättefint! Nu fick jag lite inspiration till att göra något roligt att hänga på väggarna här hemma...

Kommentera här: