Äntligen packat och klart!!!!

Igår var det  en KAOS DAG!
Har någorlunda koll nu,
men igår ägnade jag en massa onödig tid för att leta längdpjäxor!
Naturligtvis var dom inte där dom borde, puh !
Försökte att envist leta ÖVERALLT, men fick ge upp.
När jag dessutom inte hittade en räkning som jag MÅSTE betala + lite annat strul.
Då ville jag bara gå och dra täcket över mej!
Har ni också sådana där dagar när ALLT går fel?
                                             
Utan anledning känns det som!!!
Visst är det väl så???                                    

Men DET FIXAR SIG ALLTID!
Pjäxor har lånats av kära mor.
Ringde så att jag fick ocr nummer ,
och nu är räkningen betald!

Ser nu framemot några dagar i VEMDALEN!
Vi är 6 tjejer som ska dela boende och en dusch (haha)
Det blir skidåkning, afterski och dans.
En massa härligt tjejsnack kommer nog
att hinnas med under långa sittningar vid middagsbordet!

              image39   image36´

Bilderna får symbolisera min längtan efter snö och skidåkning !
Men också KAOSET , när man inte riktigt har koll på läget!!!!!!
                                                                               

Kommentera här: