Lilla O:s dop present.

När lilla O skulle döpas, så ville jag ge honom något speciellt från mej.
För han är ju speciell, den lilla gullungen!!!!!!!!!!!!
Efter lite funderande fram och tillbaks, så kom iden.
Den kom efter att jag hade sett fina Nalle servetter

DET HÄR ANVÄNDE JAG                                                        SÅ HÄR GJORDE JAG

Canvasduk från Panduro                                                        Klippte ut Nallar och sparade översta skiktet 
Decopagelim                                                                            Rollade försiktigt fast Nallar
Liten roller från Panduro                                                         Rollade fast text
Tårtpapper                                                                                 Rollade tårtpapperskant med täckfärg
Servetter                                                                                                                                                         
Vit täckfärg
Kaffefärgad text

                                                                      SÅ HÄR BLEV DET !

image27image25

Det blir fint om man rollar över "kanten" med tårtpappret!

Kommentarer:

1 E:

Den pryder en av lilla O´s väggar. Såå fin!

2 Emma:

Tavlan är superfin

3 Lena Phönnewall:

Jättefin !
Jag har också några små gullungar som skall döpas och då kanske det blir något liknande !

Kommentera här: