Utmärkelse

Ibland är det som solen skiner lite starkare, värmer lite skönare!
Mina steg känns lättare  och ett leende leker på mina läppar!
                       Så är det för mej idag !!!!!!!

Har fått en oväntad utmärklelse av den gulliga Proforma!
Generad och lite rörd, men framförallt glad ända in i  hjärteroten ♥ ♥ ♥!

                      

Skulle vilja skicka vidare till 77 eller åtminstone 17, ska försöka begränsa mej till 7 (är det sagt)!
Här kommer en mix av välidgt olika bloggar. Mångfald när den är som bäst!

Anna :
Vackra poetiska och ofta  riktikt sensuella bilder.  En njutninga att se och vila i, en stund. Skriver på ett behagligt harmoniskt.sätt, som i en mjuk  dans. Att läsa Annas blogg är som att sitta i en hammock och gunga lite långsamt fram.

Lisa:  
En glad  och "go" tjej som skiver på ett personligt sätt om sina intressen av inredning och livet. Bjuder på sig själv på ett härligt sätt  med en ungdomlig fräschör och med varierande inlägg!

Pia-Lotta:
Insiktsfull och kunnig om det hon skirver, med värme och engagemang. Värnar om den "lilla" människan. Har ett djup och klokskap  jag beundrar. Duktig fotograf och tillika bjuder hon baktips  också, 

 
Maria
Rapp och spontan i sina texter. Humoristisk och har verkligen glimten i ögat. En spännvid på det hon skriver som  omfattar alla möjliga och omöjliga ämnen. Familjen framför allt och sitt älskade Stubbered Ett tempo som få har, trots sin sjukdom.  Duktig fotograf. Är så snäll och delar med sig av sina kunskaper till en oteknisk person som mej!

Marie:
 Engagerad  och påläst olika samhällsfrågor. Värjer inte för att säga sina åsikter när det behövs, på ett konstruktivt sätt. Är en stor företrädare för framförallt barn i alla åldrar. Ubildar sig mitt i livet för att hon "brinner" för att bli lärare, trots dryga studielån!  Gör mej mer engagerad också!

Sandra: Ett energiknippe och också en glad tjej  som brinner för sitt intresse för av inredning. (Sin Tommy också, grattis till 2 årsdagen). Nya spännande varierande inlägg om inredning får vi se nästan varje dag. Duktig fotograf tillika.

Helena  Har en mix och variation  i det hon skriver som  jag gillar. Personlig stil som sticker ut  och är intresserant. Annorlunda och bra tips om inredning, som passar de flestas plånbolk. Snygga stilrena bilder som inspirerar.Härliga färgsättningar i sina  bildcollage. Får gärna hjälpa mej att inreda mitt hem med  gammalt och nytt.  ( Kom Helena, Ernst kan få hjälpa någon annan!)

Sofie 
Pysslig tjej med fyndiga ideer  som hon delger i sin fina blogg! Det får man se av  i hennes snygga  fotografier också. Fotograferar såväl vackra naturbilder och när hon fixat i sitt hem

Sara
Skriver med en självklarhet  och lätthet om inredning. Är på något sätt som "tjejen" som bor i huset intill, som  man känner. Har säkert gjort många intresserad av både heminredning och foto. Oändligt vackra och charmiga bilder. Delar generöst med sig av sina tips.

Hur räknade jag egentligen, nu? 

Kommentarer:

1 Anna:

Men du...så fina ord så jag nästan svimmar..ödmjukt tar jag med glädje emot utmärkelsen.Kram på dig!

2 soffie:

hoppas du haft en härlig helg:O)

3 Marie:

Jag tackar allra ödmjukast!! Jag blev så otroligt glad för dina varma ord!! Jag hoppas att du känner att det är ömsesidigt...utbytet menar jag :-). Detta kommer jag att leva på ett tag nu!

4 Helena på ROOM & serve:

Åh, tack snälla, jag blir så varm och glad. Bloggandet är ju en ensam sak, man sitter på sin kammare och knattrar. ibland blir man förvånad över att det finns människor som orkar läsa min blogg. Nu har jag hållt på ett tag... sedan kommer sådana här värmande utmärkelser och extra ljusglimtar - då ler jag och tänker: "nä, jag skriver på min blogg ett tag till".



Stort tack

Helena

5 Sandra:

Tack så mycket och vilken underbar motivering du har skrivit! Jag blir ju alldeles rörd :) Kram på dig!

6 Pialotta:

Du är för goer du:-)

Tackar och niger djupt.. just lagt upp den oxså på Kafferasten.

Kram till dig.. du har en väldigt fin blogg själv och skriver så bra.

7 maria:

Tack snälla Lissen, jag blev så glad!!!!! Du får utmärkelsen tillbaka från mig. den finns i mitt inlägg som har rubriken: Vad glad jag blev...!



(Du behöver inte skicka den vidare om du inte vill, eftersom du redan gett ut så många fina utmärkelser redan.)

8 Ulla:

Nu har jag kikat in hos alla dina nominerade och jag kan förstå att du gav dessa bloggare nomineringar.

9 Lisa:

TACK så otroligt mkt! I like u too! :D

10 Anna:

M mmm jag skiner som solen idag med... :D Härliga du.

11 saravillfara:

Skamset konstaterar jag att jag tackar för dina varma ord otroligt sent, men bättre sent än aldrig?

Tack i alla fall, för din vänlighet!

Kommentera här: