Dammsugare

Vad tror ni om den här dammsugaren?
Är den ett måste för det moderna hemmet?
Kanske att barnen städar mer  hemma, åtminstone sina rum?
Medans föräldrarna gör middagen.
Visst vore det en bra arbetsfördelning, *ler*.

bild-6.jpg

För några år sedan läste jag om Kristina Anderssons härliga ridbara dammsugare som ser ut som en jättesnigel. Vad jag förstod så hade/har hon något samarbete med Philips. När kommer man att kunna köpa denna snigel? Jag hoppas verkligen inte projektet är nedlagt, för det måste ju vara det perfekta städredskapet för barnfamiljen.

Bild från Sköna hem och text under dammsugarna

Kommentarer:

1 Think Twice:

Varför inte.....dammsugaren är hur cool som helst...och helt okej att leka frm det som är urbota trist;)
När ska dom utvecklad en i den på vuxentråkgöromål:))
Ha en fin helg...nu är det strax att putsa av danseskorna!

2 Anonym:

Ja...vilken grej!!!! Men jag håller absolut med blåblåögon.....en vuxendammsugare med inriktning...traktor...stridsflygplan....rallybil....motorcykel eller liknande så att min man kanske blir intresserad!!! Mina barn har ju flyttat hemifrån så för min del skulle det inte hjälpa med den lilla söta saken du hittat! Fastän den var helt otroligt charmig!!!

Kommentera här: