Bättre än glass


Klart att jag smälter av glädje, när jag fick den fina utmärkelsen "You're blog is better than ice cream"  av en av mina favoritbloggar
♥ Inne&Ute,
med dom goa tjejerna Malin och Maria!
Inredning, foton, trädgårds och mattips och är lite av det fina dom visar. Titta in du också!



Filipendula
 Annas poetiska ord och fina bilder, smälter jag totalt för. Gör mej alltid så speciellt glad!
Ulrica Tänker Högt
Ulrica visar det underbaraste bilder, med sköna ord till. Inspirerar mej, mycket!
Room&Serve
 Helena visar det bästa inom inredning, med glimten i ögat! Det fantastiska, det finns något för alla!

Mmm, jag gillar er!

Kommentarer:

1 Ulrica:

Tack snälla du! Så glad jag blir. Jag ska göra mitt allra bästa för att fortsätta inspirera. Och du ska veta att jag trivs så bra här hos dig också:)

2 Anna susar in..:

Men Lissen då..himmel vad gör du med mig nu då..va'..ska du ha mig att gråta på söndagskvällen eller..mmmm jo men du jag får tårar i ögonen för du är så tokgo'



Men tack..tusen tack..mmmm så varm jag blir i hjärtat...massor av kramar till dig du min syster du min klara underbara..du vet att jag är tokglad i dig och din blogg med..:)



Plockar ödmjukt med mig Awarden..ska vårda den ömt..

3 Helena/R&S - room and serve:

Tack snälla snälla för den fina utmärkelsen. vad glad jag blev. Har varit ute på landet och slitit med huset.Tack för att du skriver och tänker på mig underbara du.

4 soffie:

Grattis till den fina utmärkelsen den är du verkligen värd,

gokväll

5 elena cn:

Grattis Lissen!!!

6 Proforma säger GRATTIS!!!:

Grattis Lissen! Klart du ska ha en sådan! Två av dina val känner jag till, Ulrika Tänker Högt ska jag ta mig en titt på nu!

Kram kram

Irene

7 Beate:

Stort GRATTIS till utmärkelsen. Håller med såklart! Kul att du också gillar Ulricas blogg. Jag tycker hon är en av de skickligaste fotograferna i fotobloggvärlden. Dessutom verkar hon vara en skitkul och tuff tjej också.

8 Kerstin:

Grattis till utmärkelsen Lissen, en utmärkelse som du är väl förtjänt av.

Ha en riktigt fin tisdag.

Kommentera här: