Kommentarer:

1 Lena:

Mycket snyggt. Men har ni ingen snö ;)

2 Hedwig:

Det är sådana här bilder vi behöver nu i kylan.

3 Anna ..dansar in:

Himmelska sommar...du jag blir varm i hjärtat och smälter fullständigt..fjärilsdans är mitt liv..



Det bara sprakar sommar om bilden..

4 Annas Photoblog:

Lätta vingslag mot kinden när man ligger där bland blommorna är vad man längtar till, mycket fin och somrig bild.

Ha en bra Onsdag // Anna

5 Mariann L:

Vilken sommarkänsla! Fjärilen smakar nog på det goda från blommorna.

6 Maria:

Sommar, sommar, sommar!!! En helt underbar bild!

Gott Nytt År!

7 Lena L:

Fin komposition och fina sommarfärger! De långa grässtråna i bakgrunden bildar nästan en startbana för fjärilen, som om den är på väg att lyfta!

Gott slut och gott nytt år på dig!

8 Beate:

Gimme, gimme, gimme... sommaren alltså!!! Med din bild får jag den nu - att titta på och längta.

9 Solvarma Irene:

Hej Lissen!



Jo du detta är en sommarbild som heter duga, lite längtan kan jag känna till denna ljuva tid.



Men jag tycker oxå om tiden nu, då vi har fått både kyla och snö, det är det som är tjusningen i Sverige att uppleva skiftningarna mellan årstiderna, något som jag saknade när jag bodde i Spanien.



Gott Nytt År! önskar jag dej,

Irene

10 Marie Carpe Diem:

Mmmmmm vilket ögongodis. Love it!

11 Lasseivomma:

Väldigt fin bild, kanske något för utställningen.

12 Helena Kulle:

Härlig bild tusan vad man längtar till sommaren när man kollar alla fina bilder idag.

Mmm, egentligen är det är RIKTIG godisråtta, tror nämligen det är han som ALLTID äter upp min choklad... ;-)

Ha en fin dag.

/Helena

13 mimmi:

Vilken underbar bild .. så klar och så ren i färgerna :) och vad jag längtar till våren och sommaren när jag ser denna bild :)

Jag var ute på en liten promenad i kylan och det var faktiskt lite uppfriskande att komma ut ..även om det var kallt :)

ha en fin dag

kram :)

14 Isabels värld:

Mmmm nu blev jag varm inombords!! Kram Pernilla

15 Cecilia Artista:

En riktigt härlig sommarbild!



Ha en riktigt trevlig helg!

16 Eva-Lena:

Vilken sommarbild, känner närvaron av fjärilar, grönska, en svag bris och vattnets skvalp... Något att se fram emot :)



Kram

E-L

17 Bjorne:

En bild man blir glad av att se i denna årstid,klart du ska gå på takvandringen,var med på den och finns inget ställe som du kan ramla ned på och intese ned på gatan heller det är därför man inte ser vad vackert det är på taken,Gott Nytt år.

18 Mona:

Smakar, luktar, känner, hör och ser SOMMAREN!!!

19 Kerstin:

Ååååh, Lissen, det smakar verkligen sommar om din bild. Det är långt dit men vilken tur att vi har våra arkiv att ösa ur. :)

Önskar dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År!

Kram

20 Helena Kulle:

Hej hej!

Ville bara önska dej ett riktigt gott år, hoppas din kväll blir härlig.

/Helena

21 Eva-Lena:

Önskar dig ett riktigt Gott slut och ett Gott Nytt!

Tusen tack för alla kommentarer under bloggåret 2009 och att du delat med dig av det vackra i både ord och bild! Ser fram emot 2010!



Kram

E-L

Kommentera här: