Lördagskänslan på promenaden



Att inte behöva ha bråttom,
utan att ta sig tiden att se solen sila sig mellan träden.

Gå mot ljuset som alltid finns där framme



Strålande sol en lördag när jag är ledig
Tror vi var ute, typ 2 timmar.
Behövde inte ha koll på klockan

Mmmm det är ledighet det!



Solen lekte tafatt bakom vovsingen.
Nyanserna av allt det blåa och vita blev en härlig mix.

Vad är vovve, vad är snö?

Nu skojar jag lite, men ibland har jag svårt att se Moa (vovven)
Jag brukar ropa på henne när hon springer fritt, undrar var hon är?

Både hon och jag tittar lika förvånat på varandra.,
när vi upptäcker att vi står jättenära varandra!
Hon blir nog mest förvånad varför matte står och hojtar i onödan (som vanligt,L?)

Kommentarer:

1 Mia:

Man blir så glad över solen, som vi har längtat!!! L

2 Anna:

Is this your boyfriend? Det är vad jag klurar på...din lilla Moa är ju helt underbar..jag vill ha henne..vad kostar hon?

3 GÅRDSROMANTIK:

Hihi!



Vilken liten sötnos!



Hälsningar Maud

4 InneoUte-Malin:

Fina bilder som vanligt! Hunden får extra högt betyg. Så fin!

5 elena cn:

Haha! Jag skulle vilja stå bakom en snödriva och spionera på er och se lilla Moas förvånade uttryck:)

Det var verkligen ett underbart kort på Moa, det ser nästan ut som hon står i en snögrotta. Vi får se om jag kommer ut en sväng imorgon...jag vill ju också ha lite soliga snöfoton:)

6 Inger Maryissa:

Underbara foton och så sött fotot är på den vita vovven i snön.

Ur-mysigt !

Vill vovven gömma sig så är det nog inte så svårt i snön ;-)

Ha det så gott.

Kram

7 mimmi:

vilka vackra vinter bilder:)

och vilken söt hund:)

bilderna såg väldig klara och mjuka ut :)

8 Carina:

Din Moa är allt bra lydig....min hon springer ute på natten och har inte varit hemma på längen nu ;/

Mysig promenad i ett soligt Sundsvall...förresten har du sett den vilsna renen på Södraberget?

9 kerstin:

Himmel så söt din hund är och jag kan förstå att hon försvinner i snön emellanåt.

Ha en fin kväll.

10 @nemonen:

Först när jag tittade på bilderna tänkte jag oh så vackert, vilket landskap, men så kom jag till sista bilden. Den fick mig att haja till.VILKEN SÖT HUND!

11 Proforma:

Men hon är för söt, lilla Moa! Du... jag känner ett sådant sug i kroppen när jag ser hundar, något händer, kan inte riktigt förklara! Önskar jag kunde ha en hund, går ju inte för allergi. Tur att dottern har hund så jag får gotta mig ibland. Laddar upp med allergitablett innan, förstås!

Ha en skön söndag, ser att klockan gått över. Haft fullt upp idag (läs igår)

Kram på dig!

12 Lena:

Härlig promenad, och du, det där med hunden känner jag igen ;)

Kommer ni ?????????

Kram

13 Malin:

Vilken söt kompis du har med på dina härliga promenader. Igår hade vi kanonväder men idag är det mulet..jag som hoppas på flera soliga härliga vårvinterdagar.



Kram

14 Ulla:

Vilka underbara vinterbilder! Jag gillar när det är riktig vinter och inte som vi oftast har. Vår vinter är som en förlägning av hösten.

15 anneli:

ha ha ha, ja vad är Moa och vad är snö...tur hon har sina pliriga ögon som bryter av :) Ja vädret igår var ju så fantastiskt så man fick nypa sig i armen. Idag är det dock grått igen....får stanna innne och tapetsera. Ljuvlia foton Lissen...du är en duktig fotograf!

16 Ingela:

Jag förstår precis vad du menar. Mina föräldrar hade en gång en japansk spets. Han var inte heller lätt att hitta i snön. Bara en svart nos och små svarta pigga ögon - för övrigt vit. Men världens goaste och sötaste. Saknar honom en hel del.

17 Ninna:

Väldigt fin bild på Moa. Kanske du skulle göra en papperskopia på fotot.



Jag har försökt svara på din fråga, men oj vad svårt det var!

18 vivan:

Vilken sötnos till vovvsing!

Vad är det för sort??

Mycket vackra bilder du visar oss..kanon!

Kramen!

Kommentera här: