Även om det........


snöar, regnar eller är grått



Så vill jag ge dej lite solsken

Värmande och go

Visst känner du värmen?




 Nu är allt packat för min Vemdals weekend. Men jag kan inte fatta hur det kan bli sååå mycket. Det känns så roligt att komma iväg, sätta sig i bilen för flera dagars mys. Ja, dansskorna är med och lite fina kläder. Kontrasten är "gamm" jackan till skidturen och mössan som kommer att dras ner för ögonen om vinden viner på fjället. Då gäller det att hålla värmen  från topp till tå. Ryggsäck med kaffe, smörgås och en apelsin brukar vara "gulkanten" på sådana här turer.

Tänkte att jag ville ha en bild idag, som inte är i min vanliga "Lissenstil", hihi!

För kameran ska med och jag antar att det blir mer bilder på....... snö...... och björkar....
Hmmm det har ju du sett förut, ett antal gånger.
Får försöka hitta någon ny sorts vinkel...... !

En stor  ♥kram ♥ till er mina  goa bloggvänner!

Kommentarer:

1 anneli:

Men kära du, vilken underbar bild!! Ja den värmen kände jag verkligen!! Det är så grått ute..huuu..vi behöver drömma oss iväg. Men du kommer väl att få så himla kul på fjället. Frisk luft i kubik och underbara utefika efter en tur...för att inte prata på känslan på kvällen i stugvärmen och något gott i glaset.....jag ser fram emot fjällbilder...kanske något grodperspektiv på lilla fjällbjörkens kringelikrokar...själv sitter jag här och drömmer mig bort bland foto från förra året....

2 AnnaKK:

Ja, den bilden sprakar och värmer likt en liten brasa nästan! Jättehärlig! :-)



Vad KUL med en weekendresa! Ha det toppen och använd kameran flitigt!!! Ser redan fram emot den stundande fotovisningen sen! :-)

3 britten:

tack för den den behövdes när allting är så grått....

4 Jules:

Fina fina gerbera som lyser upp och värmer :)

Ha nu så kul i Vemdalen!

Själv ska jag till dina trakter i helgen - igen ler

Kram

5 Emma:

Hoppas ni får en trevlig resa mamma. Det förtjänar du ! Kram kram

6 veronica-ifokus:

Vilken underbart värmande bild!!

Hoppas du får det riktigt trevligt!

=)

7 Kerstin:

Jättefin bild av gerberan med sin varma välkomnande färg. :)Nu ska du ha så himla kul i fjällen. Bryt inga ben bara!

Jag la upp lite höstbilder för en stund sedan. Titta in så förstår du vad jag menar när jag såg din bild på förra inlägget. Kottarna, ja vi tänker likadant. ;)

Ha det himla fint.

8 isabels värld:

Åh vad härligt med lite värme!! Det behövde jag =) Ha det så jättemysigt på din resa! kram Pernilla

9 Proforma:

Det samma till dig och ha det så jättebra!



...och jaaa, jag känner värmen! Så härlig bild på Gerbera.

Kramar



10 Ninni:

Ahh ska du ut på en liten tripp va kul!



Älskar din fina bild...Mmmmm ljuvlig färg!



Kram kram

11 Anna:

Mmmmm Lissen..himmel vad jag kommer sakna dig..tror du det finns en dator på fjällets topp?..Nä ingen dator nu..bara ha det gott..kram på dig..jag väntar så tålmodigt..

12 Anonym:

jo men visst var det en Lissenbild...den värmer och gör mig gla´:) Ta nu björkrna med storm och föreviga alla snövallar! En underbar skidhelg önskar jag dig!!

Lite avis är jag ju...men bara liiite!

13 Marie:

Åh, nu blev min längtan efter sommaren ännu värre... ;-)). Önskar dig en riktigt trevlig weekend!

14 Ninna:

Som jag säkert tidigare sagt, det verkar kunna bli jättekul för er. Du har förberett dig bra. Ska bli kul att läsa sedan efteråt, när du återvänder.



Gerbera, eller hur? Dessa snittblommor brukar "hålla sig" fräscha relativt länge.

15 Donna:

Stunning! Turned out beautifully...

16 Susanne:

Åh vilken underbar bild, fantastiskt fina färger!



Trevlig helg!



17 Ulrica:

Tack för bilden - den värmde verkligen och ha det nu så roligt på trippen...

Kommentera här: