Vykort till lilla O






Hejsan lillgubben

Kommer du ihåg att jag berättade att jag skulle flyga långt, långt bort till ett varmt land som heter Thailand.
Nu är jag där och ligger på stranden och myser.
Det finns massor av sand, så här skulle du kunna bygga sandslott och plaska i det varma vattnet.
Fast du kanske gräver i snön och gör en snögubbe nu därhemma?

Jag saknar att pussa på din mjuka lilla kind.
Tänk den gången när du sa "jag tyer om dej mumu", med din goa röst och du tittade allvarligt på mej.

Oh, jag blir alldeles varm bara jag tänker på det och jag tycker om dej jag också, så mycket.

Hälsa kramar till mammma och pappa i Timrå och till moster och stora O i Göteborg.
Dessutom till gammelmormor och morfar

Kramar från mormor (mumu)

Ps Lilla O, tror nog att jag hittar en fin present till dej här, puss DS

Kommentarer:

1 InneoUte-Malin:

Så fint! Blir allt lite tårögd. Hoppas att du har det gott! :-)

2 lajsansombörjarkännaresepirretimagen:

samma här....blöt i lilla ögat...men du så glad han ska bli när han får höra dina rader. Är du i Kao Lak? Du kan väl skicka några rader på mailen om du har lust...mums vad jag längtar! vi åker om några timmar mot Göteborg :)

3 Anna ..tassar in:

Men så gulligt och så perfekt att hälsa till den lille prinsen så..jag förstår att du har det mer än härligt..Lissen fortsätt med det...

4 Beate:

Gud vilket fint och varmt inlägg. Han är ju för söt "O". När du föreslog att han kanske bygger en snögubbe istället för ett sandslott... började jag gapskratta. Gissade vad DU föredrar att göra med (eller utan O).

Ha det forsatt underbart å jag hoppas du hittar en riktig rolig present till O.

Kram

Kommentera här: