Kommentarer:

1 MMad World:

Kul bild. De ser ut att bara vänta på att bli stoppade i munnen.

2 Anna.. tassar in..:

Du...jag tar den lilla...du får två..mums så gott..

3 Eva-Lenas Photo:

Vilken härlig bild och så gott det ser ut med färska jordgubbar i snön :)Fint att du sparade det gröna!!



Ha en skön onsdag//Kram E-L

4 VinterhagenJohanna:

Ser väldigt gott ut! Fin bild!

5 Tigris:

Mamma, pappa, barn ... och vi vill bara äta upp de! ler

6 Lasseivomma:

Jordgubbar i socker, men för 5 poäng vill jag ha grädde också....

7 InneoUte-Malin:

Sommar... :-)



Så kul med flytten. Härligt att få planera inför ett nytt (och stort) hem.

8 Basilica:

Nu längtar jag till midsommar.

9 Marie Carpe Diem:

Tusan vilket fint arr!!!!!

10 Annelie:

Åh Mamma Mia en sån underbar bild!

Jag lägger upp en länk, det är väl okey......?

Säg till annars så tar jag bort den!

Kram på dig, mästerfotografen skratt

11 Karin:

Oj så goda de ser ut! Vill ha!

12 Josefine Bergqvist:

Wow, läcker bild och snyggt fotat! Blir så sugen på jordgubbar!!!

Ha en bra dag! Kram Josefine

13 The one and only Nettan:

Mmm, så läckert. Härligt fotat med gubbarna ståendes så också. Snyggt



Ha en bra dag / Nettan

14 Kerstin:

Så snyggt Lissen, gillar ljuset i bilden och att de står upp i strösockret.



Jag förstår att dottern längtade efter Lille O. Det är tufft att vara bort från småttingarna, man längtar ju smått ihjäl sig.

Ha en fin dag.

Kram

15 Carina:

Jättesnyggt! MUMS!

16 Rantamor-På Näthinnan:

Men fy på dig ...nu blir jag riktigt sugen på jordgubbar.

VILKEN SNYGG bild du tagit av gubbarna.

Tänk å sänka ned dom i ett glas bubbel... mums



Grattis till ett fantastisk foto.

17 anjoe:

Dit billede er så flot, at det vil være synd at spise de 3 jordbær ;-)

18 Mariann L:

Åh! Inte dags för svenska än dock. Men snart kommer dom!

19 Emma:

Mmmm det ser smarrigt ut ;)

20 Helena Kulle:

Så söt bild :)

KRAM

21 Beate:

Härlig bild: tre gubbar på snö...mmmmmhhhhh. Okay då, 7 plusgrader är ju inte långt ifrån midsommarvärme ... med jordgubbar;-)

22 Jill:

Å så gott med jordgubbar! Älskar!



Såklart ditt skåp kommer bli superfint. Det är det som är bra när man fixar till något "shabby", det är bara att kludda och slipa, kanske liksom inte bli fel. :-)



Hoppas du har haft en riktigt fin onsdag!

23 Beppan:

Härligt frestande!!

24 Lajsan:

Det kommer bli tidernas party :) och vi hoppas på gäster från när och fjärran - helt klart :) Du jag plockar med mig en Gubbe och kryper till kojs nu!!

Kram på dig!!

25 Proforma - Irene:

Åh, så härlig bild! Det riktigt vattnas i munnen, jordgubbar som är så gott. Nu längtar jag tills jag kan plocka solvarma i trädgården!

Kram

Kommentera här: