Spegling...............



I ett smått strilande vårregn, tog jag och lilla O och jag en långpromenad (vovisngen var med också med som du ser). Vi drog ner våra mössor, lillgrabben och jag och travade på. Han åkte både i vagnen och skuttade både framför och bakom mej  emellanåt. Vi behövde ju röra på oss båda två och det gjorde oss ingenting att det regnade.

Snö kommer att regna bort ♫..♪..♪ ♫..♪..♪, nu är snart våren här ♫..♪..♪ ♫..♪..♪

Vi promenerade upp till Sidsjön, lite av ett naturparadis i min stad. Fina promenadvägar runt sjön och ofta folkligt och mysigt (men just nu för mycket snö för att jag skulle orka dra vagnen runt i snömodden).
Lilla O stod länge fascinerad och tittade på änderna i sjön och jag hann fota änder som speglade sig så fint i vattnet.
(Kunde ha passat till dagens tema :-))

Men när vi promenerade hem och jag plötsligt såg den här spegeln vid en garageuppfart, så tänkte jag ......wow vilken rolig spegling.

Fast nu, när jag tittar på bilden önskar jag att vi inte ställt oss precis i hörnet.
Tja, så där som det bli, när jag inte har riktigt koll på fotandet. Men lite kul ändå!

INSPIRATION OCH KREATIVITET, visas en massa speglingar idag!

Kommentarer:

1 Helena Kulle:

Haha, så söt bild :)

Hoppas du får en mysig dag, idag ska jag ut i den härliga våren och fota, äntligen!

KRAM

2 Mia:

Ja, det var en häftig bild. Det blir som det blir ibland... Här är den allra mesta snön borta!

3 Anna ..tassar in:

Men så trevligt att se dig när in action Lissen..mmm kan tro att det är kul att lyssna på den där lille O..

4 soffie:

härlig bild å visst är det bra att regnet tar bort all tråkig snö som ligger kvar:)

kram

5 Lajsanbetraktar:

vilket käckt foto! Jag tittade länge på bilden innan jag läste texten och funderade ett tag om det var ett montage. Ha det gött!

6 Monica o Jacob:

Vilket kul foto,det är till att vara inspirerad och kreativ;-)

Ha en skön lördag;-)

7 Tigris:

Tycker det är just det som gör bilden så bra!

:)

8 Ninni:

Det blev ju en kul bild!!



Ha en skön lördag..kramen

9 Eva-Lenas Photo:

Rolig kreativ bild! Ser ut som om ni fick en mysig tur du och lilla O, trots regn :)



Önskar dig en skön lördag//Kram E-L

10 Daniela:

Hi hi, vilken rolig bild, jätte söt med hela lilla familjen :)

11 Beate:

Maffigt foto!!! Riktigt, riktigt bra. Tycker att bilden blir just "levande" på grund av den inte är uppradad och "perfekt". Snyggt Lissen!!!

12 cat:

Jag tyckte det blev en jättesnygg komposition i bilden och att ni står i hörnet höjer bara bilden:) Sådana där speglar är roliga när man stöter på dem.

13 Rantamor-På Näthinnan:

Snygg spegling. Är d ett barnbarn????? Ivagnen menade jag.

Va kul hur har du burit dig åt med detta kort/foto det ser så cooolt ut.



Ha d gott i Sundsvall....om du är hemma förståss.

14 Sök och du skall finna:

Det blev jättebra!



Har själv stått och fotat i/på sådana här speglar själv, för att försöka få fram nån bra bild.



Men jag har aldrig fått till det så bra som du! :)



Ha det gott!

15 AKO:

Riktigt läckert foto! Du har lyckats färgmatcha det röda i spegeln och det utanför bra och jag gillar förvrängningen som blir av välvningen. Jag har alltid velat testa att fota i en sådan där "backspegel" men har inte hittat någon där innehållet skulle kunna bli bra.

16 Ninna:

Det ser ut som man fotograferat med objektivet "fish eye" - det använde jag på en gammal kamera som jag hade..

17 britten sa:

som vanligt så njuter jag ohämmat av dina bilder ..du är otroligt duktig

18 Kerstin:

Riktigt läckert foto, Lissen. Fina färger i bilden. Kan tänka mig att ni hade en riktigt mysig dag. :)

Ha en fin kväll.

19 maria:

Vad roligt kortet blev...



Sov gott !

Kram

20 Ninna:

Ang. din kommentar hos mig: Mmm...jag läste om att det är en spegel....men jag kom att tänka på "fish eye"....påminner om sådant objektiv....Fotot är i alla fall roligt att titta på. Jag vill inte missa den text du skriver under bilderna:)

21 @nemonen:

En annorlunda och bulligt bidrag. Häftigt!

22 Proforma - Irene:

Vilken mysig promenad ni fick!

Jag tycker det blev en jätteläcker bild! Huset fick så härlig form och det var fina färger i bilden!

Kram

Kommentera här: