Ett sommarminne.................



Igår var det stora bakdagen för mej och en kompis.
Medan pepparkakor, saffranslängder, chokladdoppade kakor och rulltårtor bakades, lyssnade vi på musik.

Vi pratade om minnen från sommaren som var. Den festliga kvällen när Superstar Orkester spontanspelade,  spelglädjen när Kapten Röd stod på scenen. Nämnforsens brus och solnedgången, goa minnen.

Gick in på weben och lyssnade på Urkults kommande program, kolla här
Medan juliga dofter fyllde köket, myste vi till Junip sköna soft sång , Always

Det känns som nästa års Urkult, är något att längta till, mitt i alla julförberedelser.

En underbar lördag önskar jag dej!

Nu ska jag ta en sväng med dammsugaren, till att börja med

Inspiration och kreativitet är dagens tema - spel

Kommentarer:

1 Basilica:

Önskar dig en bra dag tillbaka.

2 Tigris:

Drömmar, vad vore livet utan de?

3 bitte:

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

4 Beate:

Toppen minne!!! Perfekt bidrag till spel. Sitter i filadelfiakyrkan i 08 och väntar också på ett spel: stjärnjulkonserten ska börja snart. Börjar uppskatta fördelarna med en iphone...

5 Johanna (en liten paus):

Vilken härlig bild - ser så skönt ut - vilka fina färger du fått till !!! Fart och fläkt!



Ha en skön dag!



=) Johanna

6 Rantamor-På Näthinnan:

Härligt somrigt och bra tolkning på spela...



Ha en trvlig kväll.

7 Carpe Diem:

Fint minne :-)

8 Therese:

Jag satt också med en kompis igår och pratade sommarminnen, och hur kul det var sommaren som gick! Vi försökte intala oss att nu är det inte så långt kvar... hm, en stund till men hoppas det går fort tills värmen kommer tillbaka.



Ha en superskön helg!



Kram Therese

9 cat:

Vilken glad och härligt konsertbild!

10 mimmi:

Det är alltid roligare att göra saker när man är två för då kan man precis som ni gjorde prata om saker och ting och ni kom på sommar minnen :)

jag har inte bakat något godis ..än .. får se om jag gör det den 23 .. annars är risken stor att jag har ätit upp det innan julafton.. godis gris som jag är :)

ha en fin kväll nu

kram :)

11 Pysselfarmor:

Dit har jag varit på väg flera gånger...åker förbi Näsåker varje gång jag åker till min gård i Lappland....men på sommaren när jag kommit upp dit så tar det såååååååååå emot att dra därifrån för att åka neråt igen till Näsåker. Men någon gång så!



ha fortsatt skön helg

Kommentera här: