Årets sista dag...................




Årets sista dag är här! När jag tänker tillbaks på året som har gått, så är det en hel del som har hänt mej.

Under året har min skara av barnbarn utökats från 1 till 3 sötnosar.
Jag har flyttat från 32kvm till en ny stadsdel och bor nu på 75 kvm.
Inredning har blivit ett roligt intresse och bit för bit så växer mitt hem fram.

Åtskilliga liter fäg har gått åt mina loppisfynd.

Många tankar och funderingar går till "pyssel" och skapande

Bland det bästa som finns är också att skapa med kameran.

+ Goa ögonblick och dagar, som varit livet

Nu återstår det bara att sätta på sig fina kläder och att försöka få lite fluff i min korta frisyr, inför kvällen.
Tända ljusen, sedan en skål för allt gott i allt gott!

Kram till min fina familj och vänner, men även till er alla mina goa läsare och bloggvänner.

Ser fram emot att träffa er, snart igen. då är det 2011!

(Bilden tog jag förra året från balkongen i lägenheten jag bodde i, på nyårsnatten)


Kommentarer:

1 Jane:

Önskar dig oxå ett Gott Nytt År! Ser med spänning fram emot nästa års blogginlägg med fina bilder och kloka ord :)

Må gott!

2 Ninni:

Läcker bild=) Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År också.



Ja ser man tillbaka på året som gick så har det hänt en hel del här med=)



Kram kram

3 InneoUte-Malin:

Gott nytt år Lissen! Alltid lika kul att se dina vackra bilder! Kram!

4 SoF:

Tack för Gott Nytt År-hälsningen - Önskar dig detsamma!

Ett fint, friskt och kreativt 2011.



Varma nyårshälsningar!

5 Eva-Lena:

En riktigt trevlig kväll i upp "fluffad" frisyr önskar jag dig och ett riktigt Gott Nytt År and all the best!Vi syns i det nya/Kram

6 Karin:

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dig, Anette. Och Grattis till att du kom med i Miljöalmanackan i år igen! December tycks vara din månad :)). Kram!

7 Anna ..kikar in:

Ja men du Gott Nytt År på dig och ha nu en glittrig nyårsafton..jag r säker på att du blir vacker som en sommardag..:)

8 Lotten:

Gott Nytt År! Ser fram mot att fortsätta läsa din trevliga blogg och se de vackra bilderna! Kram.

9 Nollan:

Ett riktigt Gott Nytt 2011 Önskar jag dig!

Ser fram emot många nya fina bilder nästa år :)

10 cat:

Gott nytt år! Hoppas 2011 blir lika fint eller ännu finare för dig som 2010 har varit :)

11 Marcus:

sv: Tack detsamma! :-)

12 Malin:

Gott Nytt år goa glada kreativa Lissen!

13 cathrine:

Gott Slut och Ett Gott Nytt År önskar jag dej!♥

14 Marie S:

Och riktigt Gott Nytt År till dig ! Kram ♥

15 Annica:

gott nytt år. ;D

16 Helena Kulle:

Gott nytt år till dej åsså, tack för 2010, glad att jag hittade dej och din blogg. Hoppas du får en magisk nyårsafton..

Stor kram från mej..OCH TImon :)

17 Albulena:

Gott nytt år, hoppas du får en underbar kväll!

18 Basilica:

Skål för det nya året.

19 Ninni/fotografia:

God fortsättning på det nya året!Tack för all inspiration du ger!

Kram Ninni

20 Rantamor-På Näthinnan:

GOTT NYTT 2011 till dig med.

Hoppas att du fick en trevlig nyårsafton.

21 angelica:

GOTT NYTT ÅR! :D

22 Beate:

Önskar dig också et toppen 2011 med lika många positiva upplevelser och intryck som du fick under 2010. Ser redan nu framemot nya och underbara bilder fån din sida!

Ha det gott och en varm nyårskram från Täby till Sundsvall:-)

23 Felicia:

sv: tack detsamma! :)

24 julia:

Åh vilken fin och mysig blogg!!



Kan inte du gå in och rösta på min skrutt?=)

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38169



Gott Nytt År!

25 julia:

Ge mig hennes länk så kan jag rösta på henne med.:) Det är ju bara en del tävling:)

26 angelica:

allt bra såhär efter nyår? :)

27 Albulena:

Tackar, hoppas du får ett underbart år. :)

28 J I L L I Z:

sv: hehe aww, händer imorgon då?:D<3

29 Mia:

I år har jag inte gjort någon årssummering. Året avslutades med sorg som gör att det överskuggar året i övrigt, än så länge. Men nog var det ett händelserikt år i samhället...

30 elena cn:

Tänk vad mycket fint som har hänt dig i år...vilken enorm förändring att gå från ynka 32kvm till enorma 75! Förstår att pysselkliet är i full gång:)

Har varit inne och röstat på din lilla marräng, så klart:) Viken solstråle!

Kommentera här: