Kommentarer:

1 Beate:

Jag med, speciellt i din hängmatta som med sina härliga färger gör min onsdag morgon extra färgstark:-)

2 Pialotta:

Super Duper Lissen Toooooooooooooooooooooo meeeeeeeeeeee:-)) Tänk att ha en sådan manick.. så vilsamt:-))

3 Lizaloop:

Såg underbart ut, men nu är det bara ett par månader kvar tills det är sommar ;)

4 Eva-Lena:

Kalas härlig bild, gillas mycket och lite till! Snyyyygt! Att jag mer än gärna skulle vilja ligga där och njuta av den naturen och den utsikten, behöver jag väl inte tillägga :)



Ha det gott/E-L

5 anki:

oj vilken vacker och färstark hängmatta, och så skönt det vore att lägga sej där och njuta, lyssna på fåglars sång och sen under harmoni hamna i drömmarnas värld :-)



ha en skön dag

6 mimmi:

Nog ser det gott ut att kunde hänga där ..men frågan är ..hur tusan kommer man upp i en sån ..den bara snurrar runt när jag försöker :)

7 Maria L:

Vi kan väl turas om? :-)

8 Maria:

Vilken underbart färgglad bild!

Att ligga i en hängmatta ska jag inte ens tänka på med min dåliga rygg, men mysigt ser det ut.

Ha en bra dag!

9 Maria:

Det ser verkligen trevligt ut. Där skulle jag också kunna ligga och mysa till den fina utsikten (:

Ha en riktigt fin dag!

10 Photos by Storm:

Vilken härlig plats för en hängmatta. Skönt/Lis

11 Xini Björnmamman Does Thailand:

Hehe, ja du har rätt, här hittar man hängmatta nr. 2 ;)... det ser lika skönt att ligga där som i den jag visar idag ;)...



Ha en fin onsdag!

Xini Björnmamman

12 Anneli - A'la Foto:

VIlken härlig hängmatta och vilken utsikt! Där vore inte fel att spendera en del tid! :O))



ha en fin onsdag!

13 Cecilia Artista:

Så härligt att ligga där och gunga. Fin utsikt också - och fin bild förstås!

14 Erik "Semlan":

Underbar tolkning! Härlig utsikt. Lite hisnande känsla att ligga där och gunga, kan jag tänka mig. Verkar vara stup rätt nära (uj, uj). Fasen att jag inte själv tänkte på hängmattan ute på landet... Tack för din kommentar hos mig. Jag tolkade tröttheten på ett annat, aktuellt sätt.

15 Kerstin:

Vilka färger, vilken bild och vilken utsikt. Snyggt, Lissen!!!! :)

Ha en härlig dag.

Kram

16 Maria:

Hej, ja idag har solen visat sig här i Belgien, men det fortsätter snöa vilket har skapat jätte problem i trafiken.

Hadet så trevligt i Vemdalen (:

Kramar

17 Anna tassar in:

Jag med...jag älskar hängmattor..nu gungar vi ikapp..

18 Misswhatsit:

En härligt färgrik hängmatta lockar nu när allt är vintervitt.

19 Lajsan:

Mmmmm...du där trivs man. Hängmattor är väl bland det mest rogivande man kan tänka sig! Grattis till 3:e priset!!!

20 veronica-ifokus:

Där vill jag luta omkull mig oxå =)

21 soffie:

mmmm där skulle man ligga nu....Vacker bild.

22 Titti:

Vilken härlig bild! I Sydamerika finns liknande hängmattor i massor av färger, vi har faktiskt släpat hem några!På kollo har vi en på verandan,men även om det är ett riktigt smultronställe så avundas jag "din" utsikt!Saknar vatten!

Kram/Titti

23 Malin:

Men Lissen, vilken bild. Skogen, vattnet, hängmattan och dess sköna färger, två par skor... Underbart!

24 Anders W:

En sådan skulle jag också vilja ha och "mysa" i. Och nu börjar längtan efter sommarvärmen bli stark.

25 Ninna:

Oj vilka skarpa färger jämfört med det vita landskapet! Mys i hängmatta...med en "god bok" - ej dumt.

26 Helena Kulle:

Jisses, med den utsikten hade jag också velat ligga och gunga där.

Plats för två?!?

Ha en fin kväll.

/Helena

27 Pia [stjerndorff.com]:

Vilken underbar bild! :) Ingen dum plats att ha sin hängmatta på.



Tack för din kommentar och ditt besök på bloggen! :) Blir så glad när någon kommenterar :)

28 Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN:

Härlig bild :)

sussa gott

Kram

29 Mona:

Det var en färgsprakande hängmatta. Dom är inte helt lätta att ta sig upp i om man inte är van. En väninna har en massa foton på mig där jag hjälplöst trillade ut gång efter gång... Vi skrattade så vi höll på att kissa på oss bägge två.

30 Marie F:

En bild säger mer än tusen ord haha!

Kommentera här: