Kan det vara sant?




Satt och tittade på gamla kort igår kväll. Blev så glad när jag hittade det här på lilla O från april 2008.
Finns inget bättre än när jag får det där glittrande leendet.

Men nu har jag bevarat en hemlighet så länge, måste få berätta den.
Min yngsta dotter, hon som bor på bästkusten, ja i Göteborg.
Hon och hennes kille ska få barn och jag ska bli mormor igen, redan i slutet av mars.

Den lilla babyn, kommer att bli en liten tös. Det har man sett, en prinsessa ska födas.
Fast jag skulle vilja klappa på min dotters mage och prata med prinsessan därinne.
Kom på kanske man kan hålla telefonluren emot, så jag kan säga mormor kommer snart till dej!

Inte nog med det, ett tag efter det här prinsessbeskedet, så fick jag höra att lilla O ska få ett syskon.
Men det vet vi inte vilken sort det är. Bara att lilla O blir storebror till en baby.

Så snart blir min rikedom mycket större, jag blir mormor till 3!

Ha en skön lördag, utanför mitt fönster faller snön!

Kommentarer:

1 anki:

gud vad kul :) det var en härlig hemlighet du avslöjade.. ja be dottern sätta luren mot magen så hör hon rösten på mormor :)



vilken härlig bild,. det glittrar i ögonen på honom :) barn det är livet det ...



ha en skön lördag

2 Kerstin:

Men vilken lycka, Lissen!!! Grattis, det är nog den största rikedom man kan ha. :)

Ha en underbar helg.

Kram

3 Marie S:

Vad härligt !Grattis och jag ser fram emot nummer två som kommer till midsommar...



Önskar trevlig lördag..kram ♥

4 Ninna:

Grattis, grattis! Spännande!



Prova med telefonluren....och samtalet med flickan:)

5 @nemonen:

Grattis jag avundas dig för jag har inga barnbarn. Nej jag är inte avis jag glädjer mig med dig istället. Det får jag göra tills mina egna kommer.

6 Solvarma Irene:

Hej Lissen!



Vilket litet charmtroll ditt lilla O är och du grattis till den kommande Prinsessan.



Ja det är underbart med dessa små gullungar, själv så skall min yngste son, som bor i Umeå, bli pappa i augusti, det blir mitt 5e barnbarn, synd att dom por så långt bort bara.



Solvarma kramar från Irene



http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/

7 Lena:

Grattis, grattis !!!!

Spännande, hälsa dina underbara flickor !

8 Mia:

Grattis mormor x 3! Vilken lycka!



Vi får väl följa med litet och se litet bilder ibland!?

9 Beate:

Stort, stort GRATTIS. Allt på en gång alltså. Åsså en prinsessa också. Det blir ju hur mycket "bloggfoder" som helst framöver. Å lille O med leendet och det få tänderna... ja han bara skrattar. Är mycket glad för din skull ska du veta:-)))



PS. Här var det 4 plusgrader och det regnade. Yiieephiiie. DS

10 mimmi:

Nä men vad roligt :D Grattis till dig och självklart till dina flickor också :)

ja då får du fullt upp sen :D

kram

11 Karin:

Grattis till de kommande barnbarnen och hoppas att allt går bra. Du får åka ner till Göteborg snart då förstår jag, och pussa på den lilla nya. Själv är jag mormor till sex och kanske blir jag farmor någon gång också!

12 Proforma - Irene:

Så fin bild på lilla O... som nu ska bli STORA O! Och du blir tredubbel mormor, grattis! Ja, jag njuter fullt ut av mitt lilla barnbarn, så ljuvlig!



Här har det börjat töa så nu är det vatten på vägarna istället för snö. Så fort det växlar, nu är det inte alls särskilt vackert ute!

Kram

13 Anonym:

MEN.....GRATTIS :))

Blir riktigt rörd när jag läser om det....vill allt gärna ha en jag med...men praktiskt så vet jag att det hinns med det med.

KRAM

14 soffie:

men åååå vilken lycka GRATTIS ,

Å vilket härligt leende den fina O har,

kram å goo söndag

15 Jane:

Vilken härlig glimt i ögonen!

Gratulerar till "mormorskapet" :)

Ha en härlig söndag!

16 InneoUte-Malin:

Vilka glada nyheter! Lyckliga barnbarn som får en så kärleksfull mormor. :-)

17 Emmie:

Stort GRATTIS till barnbarnen! Det är verkligen det bästa som finns, ett livets mirakel. ♥



Trevlig mars på dig! :)

18 Helena Kulle:

Nawwe, vilken underbar bild, så söt han är :)

KRAM

/Helena

19 elena cn:

Ny bostad och fler barnbarn på väg!! 2 till och med!!!!! Vad kommer härnäst?? En storvinst med massor av pengar tror jag:)

Kommentera här: