Fredagskänslan är här

 

När jag satt och tittade bland mina bilder från semestern i Thailand, så finns det några på blommor.
Så läckert färgrika, det är nästan som en vitaminkick att bara se dom.

Om en stund ska jag gå ut och skotta fram bilen och vet du det snöar ännu.
Snösvängen med traktorer jobbar för fullt för att alla ska ta sig fram.
Dom gör ett fantastiskt jobb och jobbar säkert dygnet runt nu.

När jag kommer till affären idag, så tror jag att en bukett blommor får följa med hem.
Men det blir nog den lite mindre exotiska sorten av blommor, tulpaner.
Vackra krispiga tulpaner, blir nog fint på bordet här hos mej!

Trevlig helg, önskar jag dej!


Får jag påminna dej att rösta på min bild hos Carlbom foto, gå in här!
Det var den här, frostiga bilden jag gick till final med, bland många andra fina bilder.

Omröstningen stänger nästa söndag 2010-02-07 klockan 20:00.
Så du får gärna rösta varje dag!




Kommentarer:

1 a:

trevlig helg själv! :'D

sv, jag avänder mitt egna stativ haha! som består av hyllor å sånt haha! xD

2 InneoUte-Malin:

Klart att jag ska rösta. Påminn mig gärna igen. :-)



Underbara blommor. Ger som du skriver en vitaminkick bara av att ses på. Inte illa. Tulpaner räcker rätt långt de med.



Ha en skön helg!

Kram Malin

3 Marie S:

Hur många ggr kan man rösta ?



Trevlig helg och efter att ha tittat på din bild så längtar jag till att få börja sätta lite frön och fixa en pelargonveranda !

Vilka fantastiska små mästerverk naturen skapar åt våra ögon !



Kram och trevlig fredag ♥

4 Morten Pedersen:

Jepp det er fredag og god mat og god vin og god helg.

5 Beate:

Äntligen nå't vackert som får mig att le:-). Ingen snö alltså. Låt mig drömma om sommaren ett tag nu... nu har fredagskänslan infunnit sig :-)))

6 Anna ..dansar in:

Jaaaa men du jag ska genast pila iväg o rösta på min syster..självklart..



Oj vilken blomma Lissen..helt klart från andra sidan jorden typ :)

7 mimmi:

Ja nog känner man sig lite piggare när man ser sådana vackra färger :) och jag skulle nog också köpa hem blommor nu ..efter att ha sett denna bild .. om jag bara kunde ta mig till affären ..men tyvärr så får det nog vänta tills i morgon med det .. ha en riktig mysig fredags kväll nu :)

kram

8 Lasseivomma:

Nu har fredagskänslan nått även mig....snäll, glad, avspänd....härligt med fredagar...skål

9 Susvjus:

Fin bild!

10 Mia:

Ännu en läcker bild - och visst har jag varit inne o röstat på den bild som finns med i tävlingen! Gillar den skarpt!

11 Proforma:

Åh, vilken härlig blomma! Nu längtar man efter sommar och sol!

Hur mycket snö har ni fått nu!? Helt otroligt vilken vinter vi haft denna, det var många år sedan för oss här med så mycket snö.



Trevlig helg, Lissen! Du fick min röst idag igen!

Kram Irene

12 Kerstin:

Åh, så härliga färger. Tänk vad en blomma kan göra för humöret.

Jag går in och röstar på dig nu. :)

Ha en fin lördag.

Kram

13 Lajsan:

Jag har röstat! Klart som korvspad, så har jag röstat på din bild! Javisst är den blomman som en vitaminkick och det kan väl behövas i vinterland. Ni har fått rejält med snö i veckan har jag förstått. Vi har klart oss bra, men nu är det kallt igen...-18 idag och rosa himmel dr en sol håller på att vakna till liv. Ha en trevlig helg bland krispiga tullisar - vet du...jag lyxade mig med två buketter igår - IKEA sålde för 29 kr stycket så nu blir det morgonkaffe med lila och rosa mix i vasen att beundra :)

14 Ninni:

Såna läckra blommor såg jag med!

På mitt köksbord står det krispiga tulpaner som min kära make förärat mig!



Ha en fin helg..kramen

15 Malin:

Jag har varit in o röstat!



Du har fått en award hos mig.

16 Pia:

Åh vilken vacker blomma och vilka härliga färger!!

Självklart har jag röstat på dig!! Å fortsätter göra det! ;o)

17 Anonym:

Riktigt vackert!

Kommentera här: