Kommentarer:

1 Peters bildmagi:

Härlig bild med härliga färger :-)

2 Marie-Louise Grimlund:

Vad fint ser vartenda ax, helt otroligt ! En sådan kamera vill jag ha, så jag kan ta närbilder=macro har jag lärt mig att det heter.



Tack för titten !

3 jo:

Hiya,

I'm listening :-)

What an amazing background. Deep green.

Such a good contrast.

4 Beate:

Konstigt nog ser man inte strån med blotta ögat faktiskt. Tänk vad en kameralins kan upptäcka åt en. Härlig bild:-)

5 Anna.. tassar in....:

Jaaaa eller hur det är små konstverk vart än man vänder blicken..bara man tittar ordentligt..jag tycker om macro..väldigt mycket..

6 soffie:

va fina färger och vilken vacker bild,

kram

7 Josefine Bergqvist:

En helt underbar bild, likt ett konstverk! Jag gillar den så mycket!

Ha en fin dag!

Kram Josefine

8 Birgitta - Macro Lovers:

Ljuvligt grönt! En underbar bild helt enkelt!

9 Rimkogeren - DK:

Grøn verden - Fantastisk skud.

10 Kerstin:

Makalöst fin bild, Lissen. Härliga färger och känslan av en akvarell förhöjer bilden.

Ha en fin dag.

Kram

11 Helena Kulle:

Visst är strå vackra..!

Det gäller att komma när, det där då man ser skönheten, i växter och människor..

KRAM på dej..

/Helena

12 Ma.links:

Väääldigt snyggt foto! Har ju blivit gräsgalen jag, för gräs blir sååå snyggt på bild.

13 Bildgatan-Avsändare Margareta:

De här bilderna i nyanser - mycket vackert. Ännu ett konstverk att göra något av.

14 Maria G:

WOW!!! Sååå läcker och snygg bild!

Ha en bra dag!

15 ASSA:

Og ja ditt bilde ble også riktig vakkert!

16 Cecilia Artista:

Så snyggt! Det enklaste kan oftast vara det vackraste! Fin komposition!

17 Ninni/fotografia:

Mmmm så snyggt! Härligt grönt och fint komponerat. Tänk vad mycket vackert det finns i naturen!

Må så gott!

Kram Ninni

18 Anneli - A'la Foto:

Mycket vacker bild! Ett strå är verkligen jättevackert! Satt ute igår i regnet och fotograferade gräs...det är vackert! :O))



ha det gott!

19 anki:

underbar bild :-) tror du hittat en säds äng, korn närmare bestämt... korn är häftiga, men axen är inget vidare, så sträva..



dåligt väder här idag, blåser och det har kommit lite regn också..



ha en fin kväll

20 Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Hej

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du får gärna rösta på denna bilden med. ^^ Nummer 2

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment



FJÄRDE inlägget om du vill bli LÄNKAD, bilden på hunden. :)



Tack på förhand

21 Misswhatsit:

Ett både häftigt och vackert foto med underbara färger. Snyggt macrofoto!

Ha en bra kväll!

22 Beate:

Ha, ha, ha!!! Förstår att du är mindre glad. Jag är desto gladare. Du vet delad glädje är dubbel...

Följer EM i friidrott. Linus Thörnblad kom 4:a, Wissmann utslagen.



PS. Halenius blir nog inte kvar i Bajen så länge till. Proffsrykten surrar. DS

23 Proforma - Irene:

Läcker bild, härlig grön färg! Den skulle bli fin som en stor tavla!

Kram

24 Kala:

Beautiful color and details!

25 Ninni:

Du får till det med dina bilder..JÄTTEVACKERT!



Ha en skön dag..kram

26 Irene:

Nydelig! Ha en fin helg!

27 Cathrine:

Gillar skarpt detta foto

Jag är inne i en grön period.. ;-)

Ha en bra dag!

28 Lena Rollmar Kårén:

Art for me! Nice!

Kommentera här: