Solresor....................


Tittade in hos Beate och såg att man kunde bli reporter hos SOLRESOR
Ja det ingick resa och boende för en vecka. Vem skulle inte tacka ja till det?
Beate, tänk om vi kunde få bli reportrar på samma ort, vad kul det vore.

Äta på fina restauranger och göra små strövtåg i omgivningarna.
"Fila" på små repotage tillsammans och fota lite grann!

Nej nu tror jag inte att jag skriver något mer.

För vem skulle inte vilja göra en SOLRESA, när snön fortfarande ligger tung på marken?????

Kommentarer:

1 Anna...smyger in:

Himmel Lissen finns det plats för mig med? Jag kan vara färdig i em..:)

2 Ninni:

Mmm låter helt underbart, vilka ljuvliga bilder du skulle bjuda på!

Kramen

3 Eva-Lenas Photo:

Min resväska kan vara klar i ett kick och vilket fototeam vi skulle kunna bli, låter helt ljuvligt :)



Kram E-L

4 Malin:

Jag ser verkligen fram emot vår solresa i maj!



GLAD PÅSK LISSEN!

5 Designtjejen:

Gud, så bra!! Det vill jag också!

Kramar

Kommentera här: