Min hall




VÄLKOMMEN IN I MIN HALL.

Min hall är avlång och direkt när jag öppnar ytterdörren så ser jag fönstret mot balkongen.
Det känns som en massa ljus kommer in och det ger en välkomnande känsla.
(Hallen är vinklad och bilden är fotad från hörnan där badrummet är och flera garderober).

När jag flyttade in för någon månad sedan så hittade jag inte hatthyllan, hur jag än letade, puts väck.
En ny inköptes på Mio och jag köpte också skohyllan, som också var vit.
Men än så länge står den praktiska svarta skohyllan på golvet.

Det bruna skåpet är ett auktionsfynd, köpt för länge sedan.
(Fast yngsta dottern har fått det, jag hoppas att det dröjer innan hon vill ta det hem till sig).
Spegeln ovanför har jag också haft länge, men har nyss målat den vit.

Det fina A:et som sitter på väggen har jag köpt av Vintage House web butik

Enris har plockats in, bären sitter kvar med sin dova fina blåfärg.
Ett ljus är tänt i glasburken med kottar, en lätt adventskänsla möts man av redan här, i min hall.


FABRIKEN är veckans tema HALL

Ps Till er goa rara som röstade på mina bilder i FOTOTRISS, vill jag tacka varmt. Det blev en hedrande andraplats Ds

Kommentarer:

1 enannanhelena:

Ljusslinga runt spegel. Fint. Det måste jag säga, med tanke på att så ser det ut i mitt sovrum :)

Ha' en bra tisdag!

/helena

2 Jill:

Så fint du har det! Gillar allt - korgarna på hatthyllan, den vackra skänken, den fina segeln med slingan och det snygga A:et. Himla mysigt att komma in hos dig! :-)



Ha det gott!

3 Petra:

Ååh, vilken fantastiskt fin spegel du har! En sån vill jag också ha! :-)

4 carina:

Vilken välkommnande hall du har!!

Men allt verkar ju vara så fint hos dig:)

Kram/Carina

5 Lotten:

Jättefin hall du har! Pottskåpet var underbart... jag kommer ihåg att jag så gärna ville ha ett sådant i början på 90-talet. Jag letade och letade men hittade aldrig nåt fint. Spegeln var urfin den med... såå fint med ljusslinga runt spegeln!

6 mimmi:

Så ljus och fin den är :) här kan man i alla fall inte ramla över skor som man inte ser .. som hemma hos mig ;)

7 Barnens Hjältar:

Jättefint :-)

8 Sandra:

Hej

Så fint där i hallen och A blev super där:)

ha nu en skön skön kväll

kram

sandsra

9 Fröken Fräken:

Åh så mysigt! Tröttnar dottern på skåpet så kan jag gäääärna ta hand om det! Själv har jag en så väldigt liten hall att det inte ens finns plats för något pynt...

10 Anna ..dansar in:

Ja du man känner sig verkligen välkommen det känner jag helt tydligt..du har en go smak ..du kan få saker att glittra..du har verkligen en härlig hall..

11 soffie:

va fint du har i din hall,

kram

12 lina:

sv: Tack så jättemycket för dina fina ord =)

13 Barnens Hjältar:

Ja visst var det tragiskt med den lilla duvan. Måste iväg och handla fågelfoder imorgon.

De hittar säkert ingen mat nu när det är så kallt

14 Kala:

I love your white framed mirror with the lights surround it!

15 Anna/Rackarungara:

Spegeln är underbar! Men du, var kommer ljusslingar ifrån!? Är det små blommor? Vill ha. Vill ha.

Fin dalahäst också. Min har precis fått julrosetten runt halsen och är mycket mallig ;)

Kram Anna

16 pinglan:

Lycka till idag! ♥

17 Carro:

Vilken fin hall, jag gillar blandningen av nytt och gammalt och supersnyggt med ljusslingan.

18 anneli:

Men wow x 2!!! Först och främst - kom du tvåa! Men attans så nära!!! Och wow igen - vilken fin hall!!

19 Proforma - Irene:

Vad välkomnande det ser ut, Lissen! Många fina detaljer, blomslingan var fin runt spegeln! Skåpet, visst är det ett pottskåp? Har själv haft ett liknande.

Såg att du fick en hedrande andraplats i Fototriss... GRATTIS!

Kram

20 pixi:

Vad mysigt du har det !=)

21 Mamma E:

Du har det så mysigt och välkomnande! Ljusslingan gillar jag verkligen! Vill också ha! Kanske tomten kommer med en... ;)

Kommentera här: