Beautiful blogger award



Har fått den här fina awarden av två nya goa bloggvänner. Tack för att ni tänkte på mej!

Lena, den härliga bloggen Rollmar blogg

Therese, med den trevliga bloggen Cornelias Closet




Så ska man berätta 7 saker om sig själv.

- Väldigt oteknisk och gillar ej att läsa manualer. (Men kamerans har jag läst från pärm till pärm)
- Foto har blivit min största hobby. Hade jag inte anat för två år sedan.
- Glömsk och får ofta leta nycklar och plånbok. Snart, snart, ska jag stukturera mej bättre :-)
- Att göra iordning frukost och läsa tidningen i sängen, är en underbar start på dagen.
- Spelade som stans långsammaste vänsterback i fotboll i många år. Har många roliga minnen.
- Har snart målat, nästan alla möbler som finns i min nya lägenhet. Är fortfarande inte klar efter 4 mån.
(Ganska stort tålamod, när jag verkligen vill något mycket).
- Jag blir varm i hjärtat, när männsikor bryr sig om varandra. Att få vara en del i vänner och familjens liv = lycka

Jag vill skicka AWARDEN, vidare till alla er ♥, som tittar in här och så ofta gör mej så glad, med era snälla ord och fina kommentarer. Vänner som jag vet tittar in här, ett stort tack till er också.



Kommentarer:

1 Basilica:

Du är morgonpigg. Jag tänkte också på samma sak som du kommenterade, att vi är säkert på samma affärer vid samma tillfällen ibland (kanske ofta).

Trevlig fredag.

2 Malin:

Roligt att få lära känna dig ännu lite mer :)



Jag har oxå spelat fotboll som A o B flicka, jag spelade på "mittenmitten", jag var nog en av dem med bäst kondis, hyfsat snabb, sprang o sprang, men bollkänsla o göra mål.. det kunde jag inte.



Kram

Kommentera här: