Kommentarer:

1 Anneli - A'la Foto:

Vilken vacker och lugnande bild! Gillas mycket! Gamla böcker är så vackra! :O))



ha en fin dag!

2 Charlotta:

Lätt att känna att man har fyndat när man köpt en bok. :) Vackra!

3 Pysselfarmor:

De är så vackra de där gamla skinnbanden men uj uj vad många sådana som slängs på tippen. Jättefin bild med stämning i.

4 Beate:

Gamla läderinbundna böcker har otroligt mycket charm och påminner mig alltid om bibliotek på gamla engelska slott.

5 Susanne - i huvudet på en tvåbarnsmorsa:

Vilken vacker bild. Precis som någon skrev här ovan, inger den verkligen lugn. Och böckerna är helt klart ett fynd - mycket fina!

6 carina:

Tack för besöket hos mig!!

Din bokbild var verkligen något extra. jag kom då på att jag någonstans i mina gömmor skulle ha ett par böcker som jag fick på ett skollotteri för 40 år sedan. Hittade nu igen dessa böcker, gissa från vilket årtal de var...1923!!!

Kändes som om jag hittat en skatt:)

Nu undrar jag....får jag härma dig och fota mina nyupptäckta skatter:)Jag lovar att min bild kommer inte till närmelsevis vara lika fin som din.

Ha det bäst!!

Kram/Carina

7 Anna ..dansar in:

Du det ser så intellektuellt ut att lägga fram finböcker..meeen Anna så ÄR det ju ... Lissen är så pass intellektuell....ok....tänkte inte på de' :)

8 Helena Kulle:

Ja sådana böcker har man ju fyndat :)

Väldigt dekorativa. Så fint det kan bli, som du visar på bilder, några slitna böcker fint lagda på varann..ett ljus.. Absolut fint..

Ha en mysig kväll och sov gott vännen.

KRAM

9 Jill:

Så vackra böcker, himla fint att ha framme som dekoration.



Hoppas du har haft en riktigt fin onsdag. Själv tror jag allt det är dax att gå och sova, så jag säger Sov Gott och så "hörs" vi en annan dag. :-)

10 mimmi:

De såg ut att vara jätte gamla ... tänk så roligt att ha sånt :) men jag skulle nog inte våga att läsa för mycket i dom jag skulle vara rädd för att ha sönder sidorna :)

hoppas du har haft en fin dag

kram :)

11 Kerstin:

Så vackert Lissen. Det ser så stillsamt och avslappnande ut.

Gamla böcker har onekligen charm. Jag har köpt några hos Röda Korset. Böcker som är nästan 100 år för 10:-/styck. Det kan man kalla fynd. :)

Njut av dina böcker och ha en fin torsdag.

12 Att se livet från solsidan:

Hej!



första gången jag är här, hittade hit genom en annan blogg.

Fina bilder...ibland behövs inte några ord.



fin dag//Anna

13 Kala:

Wonderfully composed shot. I love books.

14 Elene:):

Jätte fin blogg:)<3



Kramar

Kommentera här: