Nyfiken på allt...................




Tidigare i veckan skulle jag vara barnvakt till O och hans lillebror. Min dottter berättade på dagen : mamma och pappa ska gå på bio ikväll. Ju närmare tidpunkten kom, desto mer bekymrad blev lilla O. Och ledsen. Han ville nämligen också gå på bio, och vara med dom heeeela tiden. Krokodiltårarna rullade... Min dotter förklarade lugnt att det var en biofilm som bara vuxna fick se. Men han lovade att han kunde blunda heeeela filmen. :) Stackarn! Hursomhelst så blev han glad igen efter att dom varit på affären och köpt melon som han skulle bjuda mormor på. Han fick en legotidning också och då var allt glömt.

Jo då, det gick bra att vara barnvakt, trots allt.
Lillgubben, vad jag tycker om dej ♥. När du blir stor ska vi gå på vuxenfilm och så ska du titta heeeeela tiden.

Hoppas du får en härlig fredag.

Lite nyfiken är jag att titta på tv iag och se bröllopet mellan Kate och William. En liten "glutt" blir det nog.

Hos Sinneskatten, är temat - nyfiken

(Just nu är det full fart hos med dotter på besök och jobb. Så jag hinner inte med riktigt att kommentera just nu)

Kommentarer:

1 Anne-Lie:

Man är alltid nyfiken på att se brudklänningen och brudbuketten.

Trevlig Helg!

2 Emma:

Vad skönt att det gick bra att passa Odin. Kram

3 Basilica:

Ja, kärleken till barnbarnen är något speciellt.

Trevlig Valborg.

4 Pialotta:

Jo, de är ju det de små spjuvrarna som din lille funderare .. kanonfoto :) Lissen tooooo meeee ;)

5 Barnens Hjältar:

Fniss, lille killen. Sen när han blir vuxen vill han säkert vara barn igen :P

Hoppas att du får en fantastisk fredag!

6 Jah Hollis:

Det var ju bra att det löste sig. Fin bild.

7 Maria G:

Härlig och jättefin bild på barnbarnet. Vilken tur att allt gick bra :)

Visst är man nyfiken på brudklänningen som Kate ska ha på sig idag :)

Ha en bra dag!

8 Lilith:

Det är inte lätt när man är liten! Vad bra att han kommer över sorgen att inte få följa med till sist, och ni hade säkert en riktigt rolig kväll tillsammans! Vilken söt tröja han har på sig, lilla O! :)

Nog är man allt lite nyfiken på bröllopet och framför allt klänningen!

Ha en fin fredag! :)

Kram

9 Ninni:

Vilken fin kille, vilka vackra ögon..kan tro att det kan rinna krokodiltårar ur dom=)



Ha en skön helg..kram

10 Morten Pedersen:

Det skal man da være. Flott bilde og god fredag.

11 evelina carlson:

s: men visst är det så? :)

tack detsamma du!!

12 Louise:

Härligt att vara barnvakt, och att det blev bra tillslut med lillen. :-)

Må gott!

13 Annelie:

vilken fin bild - härlig

kram och ha det bra

14 Anneli - A'la Foto:

Fint porträtt på söta pojken! Han ser lite nyfiket busig ut!



Ha en skön helg!



kram!

15 Lena Rollmar:

Trevlig helg!

16 Beate:

En absolut drömbild av O. Gillar hans min och hans tänkande ögon. En otrolig vacker liten kille.

Ja bröloppet har jag sett minst 20 gånger i repris på BBC sedan klockan 17:00. Men det var ett väldigt vacker brölopp tycker jag. Att sedan Queen Elizabeth såg ut som en kyckling och att några damer hade hattkreationer som liknade allt annat än hatter bidrog ytterligare till några skratt.

17 soffie:

otroligt vacker är han lilla O,

ha en goo helg,

18 Lena Abrahamsson:

Vilken söt lite kille och så charmig, han har verkligen glimten i ögat. Ett jättebra porträtt med en mysig liten berättelse.

//Lena A

19 Mia:

Jättefin bild!! Vilken charmör han kommer att bli med de ögonen.



/Mia :)

20 Barnens Hjältar:

Tack gulle dig. Idag verkar hennes mage vara mycket bättre :-)

Ha en fortsatt fin kväll!!

21 Ann Catrine:

Vilken charmig kille!

Och smart,

att komma på att man kan blunda sig igenom

"vuxenfilmer" ;-)

Den metoden kör jag när jag ser hemska deckare,

blundra mig igenom morden..



Trevlig Valborg!

Kommentera här: