Dinosarie i Botaniska trädgården



Färden hem från Göteborg - Sundsvall, blev lite längre än vad som var tänkt. Blev sittande på Centralstationen några timmar. Några av Sj tågvagnar var felande. En bok var räddningen för mej, sida efter sida i Keplers Paganinikontraktet lästes.

Att vara i en "bokbubbla", med både spänning och äventyr, fick tiden att försvinna, lite grann i allafall.
Som en dinosarie kände jag mej, när jag kom fram, 3 timmar försenad, puh.

Men skönt var det att sova i sin egen säng och vara hemma igen.

En fin dag, önskar jag dej


Kommentarer:

1 Barnens Hjältar:

Skönt att du kom hem ordentligt, himla trist när det blir problem med tågen.

2 Mia:

Säger bara det, tur att det finns böcker! Men det kunde ju blivit änne mer förseningar, så det var ju ändå tur att du kom hem så pass...Välkommen tillbaka till Norr L

3 Ninni:

Åhh va jobbigt att bara sitta i tre timmar=(



Gott Nytt år vännen..kram

4 Malin:

3 tim är inte så ovanligt, skönt att det inte blev värre i alla fall.



Välkommen tillbaks till Norrland!



5 Beate:

Snacka om SJ - nästan lika illa som SL (Stockholms lokaltrafik och 73:ans buss)

Har också läst den boken, Personligen tyckte jag bättre om Hypnotisören.

Men har inte SJ wifi ombord?!!!

Välkommen hem iaf:-)

6 Tankar o Bilder:

Tur du hade boken. Jag har själv läst den och tyckte den var bra.

7 Barnens Hjältar:

Tack tack! Ha ett riktigt gott slut nu :-)

8 diana:

Vilken fräck staty. Önskar dig en fin nyår och ett gott nytt år.

9 Johanna Stålros:

Typiskt SJ!!! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Kram Johanna

10 Marie-Louise Grimlund:

hej Lissen !



Trodde Du att de två på 7 och elva var mina nej de är min dotters barn. Min dotter är 40 år.

Fick bara en glurp också 1978.Kan ju blivit ett missfoster.Men jag är så glad för henne som jag har.



Kram Mi

11 Sofie - Mamma till två små:

SV: nu vet jag vad det ska bli för dessert! Tobleronemousse! :)



GOTT NYTT År! Hoppas ni har en underbar dag!!

Kommentera här: