Mitt kök




Jag tycker om hyllorna som sitter i mitt kök.
På ett ögonblick kan jag förändra och byta ut.

Våren känns lite närmare nu och snart kommer mer detaljer med färg att ta plats.
Kanske jag tar bort den gamla spetsen som min mamma skänkt mej, har nu suttit där i några månader.
Farmors gamla skärbräda, får nog stå kvar!

Speglarna har jag inte bestämt ännu var dom ska sitta i min lägenhet.
Kanske dom får flytta runt på olika hyllor?
Värdsliga tankar.



Flera buketter med tulpaner, krispigt vackra, finns både i mitt kök och vardagsrum.
Blomman som är tecknet på VÅR.

Här får du se närmare på dom

FABRIKEN, finns härliga söndagsbilder idag

Kommentarer:

1 Anna:

Fina hyllor. Är sugen på något liknande hemma hos mig... Hittade dig via fototriss och tycker du har en trevlig blogg, kommer forsätta kika in här. Hälsn. Anna

2 LiseLotte:

Din hylla är verkligen så söt. Du är väl som jag älskar att flytta runt och förändra.

3 Precious Sister:

Så mysigt här är! Jag gillar också hyllorna, ett trevligt sätt att kunna byta ut med färger o saker, när årstiderna skiftar.

Ha en fin dag!

/Annika

4 Annelie:

Tack för svaret om bilderna!

Och såååå fint du har det i ditt kök! Jättegulligt!

5 soffie:

va mysigt du har det jättefint!

6 Therese:

Jag tycker också om hyllorna i ditt kök:) Kul att kunna variera efter humör!

De grönblåa flaskorna är superfina, har också ett gäng såna på balkongen.



Hoppas du har haft en bra helg! Kram Therese

7 Beate:

Gud så vackert Lissen!!! Speglarna skulle jag nog hänga i sovrummet...

8 Lena Rollmar:

Väldigt fint!

9 maybemej:

så mysigt kök. bra ide med hyllorna . ja där kan man verkligen göra om och byta stil helt. =) Kul med ett sådant flexibelt ställe.

10 Elisabeth:

Härligt ljust kök. Där skulle jag också trivas med nytt och gammalt i en blandning. Det blir så personligt då! Ha dé!

11 milla - andante:

Så fint du har det och visst är det härligt med hyllor som man kan förändra enkelt!!



Ha en fin vecka!

Kram

12 Barnens Hjältar:

Du har så fint hos dig, blir så inspirerad av att komma hit. Tack förresten, vad gulligt skrivet av dig. Det var lite nervöst då faktiskt :-)

13 Anna ..susar in..:

Men så tjusigt..du har en go stil..jag njuter av att få en glimt av ditt fina hem..

14 Josefine Bergqvist:

Så mysigt du har i ditt kök. Funderar också på lite hyllor i köket för att kunna variera lite efter humör och tycke! Smart!



Ha en fin vecka!



Kram Josefine

15 Kerstin:

Det var smart av dig att sätta upp de där hyllorna, för fort är det gjort när du känner för förändring. Det ser så fint ut och pricken över i är tulpanerna, vad gjorde vi utan dessa vårblommor?

Ha en fin måndag.

Kram

16 Proforma - Irene:

Bra med sådana hyllor! Det går snabbt och lätt att förändra efter årstid eller humör!

Vad gjorde man utan tulpaner, jag älskar den blomman. Köper två buketter varje vecka... vita.

Kram

17 af nord:

Vilken fantastisk hylla, med de turkosa inslagen och vackra speglarna.

Önskar dig en bra dag!

Kram

Helena

18 Sofia:

Vad fint pynt på hyllorna! Gillade de gamla speglarna, allt glas och kvistarna. Superfint ihop!

Kommentera här: