Det finns så mycket fint ...............


Blåklockor, från ängarna.

Idag är det en av dessa dagar då solen skiner sommarvarmt. En sådan där dag man vill ska vara lång och aldrig ta slut. Jag tror det blir ett dopp i sjön, jo det måste det bli, luften känns redan så varm. Termoskaffe, kaka, lite frukt och en bok ska packas ner. Ja och så surr med en kompis om vad hon gjort sedan vi sist träffades. Det ser jag fram emot.

Sommar, sommar, åh vad jag gillar den här tiden på året...........................

Här  hos NF macro, hittar du macro och närbilder




Kommentarer:

1 Irma Broberg:

Vilken vacker bild och så mycket sommar den andas. Ha en härlig dag med kompis:-) Kram

2 Barnens Hjältar:

Vilken fantastiskt fin bild! Ha en riktigt härlig dag!

3 Morten Pedersen:

Ja vi elsker sommeren.

4 Ninni:

Underbart vacker bild..och Sommaren är bara bäst=)



Ha en fin dag..kram kram

5 Cecilia Artista:

Visst är den svenska sommaren ljuvlig!

Vacker bild på den sköna blåklockan!

6 4U2:

En vacker blomma! Här vill de få mig ner för ett dopp ... få se, badkruka som jag är. :)

7 Pialotta:

De är så vackra så Lissen lilla fint i närbild :) Ha de...

8 Elisabeth:

Underbar bild, så skir och vacker blomma! Ha dé!

9 Kerstin:

Färgstarkt och fint, snygg macrobild, Lissen. :) Det låter som att det blev en bra dag för dig.

Själv har jag och maken varit på en dagstripp till Höga kusten. Villa Fraxinus, Mannaminne och Norrfällsviken. Blev en riktigt bra dag. :)

Ha en fin fredag.

Kram

10 Beate:

Ja och detvackraste finns i naturen inte i blomsteraffären! Här är det också varmt för tredje dagen i rad faktiskt), inget dopp för mig. Står vid Roslagstull och väntar på ... ja gissa...

11 Junitjej:

Åh, vilken vacker sommarbild!

12 cathrine:

Gillar klockan blå

den är bara så

grann i färg och form.



Sommarkram från Cathrine

13 Åke:

Grym bild! Otrolig skärpa!

Kommentera här: