Jag fick en bukett blommor ............




Inne på sänggaveln i sovrummet har jag haft en fin bukett blommor den senaste veckan. Buketten fick jag av lilla mamma senaste gången jag var och hälsade på mina föräldrar. Dom har en så mysig liten trädgård, med flera små blomsterrabatter. Ibland kan jag sakna det där att ha en liten egen trädgård, men får njuta av andras istället. Så är det bara.

Förresten, igår tog jag årets första dopp, efter jobbet. Tog bara 2 sekunder, längre var jag inte nere i vattnet. Åh vad jag älskar sommaren. Värmen, ljuset och den fria känslan.

Har du tagit ditt första sommardopp ännu?

Soliga hälsningar, till dej............................

Här  hos NF macro, hittar du macro och närbilder

Kommentarer:

1 Beate:

Buketten är superfin. Blommor ur den egna trädgården slår allt, dessutom håller dom längre än köpta.

Nej Lissen! Min smärtgräns för dopp går vid 24 grader - i vattnet alltså!!!! Snart åker vi österut, jag får hålla mig en drygt vecka till;-)

2 Pialotta:

Snart har mannen sin välbehövda semester och då blir det säkert ett o annat dopp i böljan den blå i Skåne :) 17-18 grader går bra om det är hett på stranden.

Din fina blombukett .. Mmmmm .. love:)

3 Ingmarie We:

Så fin blomsterbukett. Det ser så mysigt ut i ditt sovrum....

4 Carina:

Sommarblommar är det vackraste man kan ha...allra helst när man vet att det är plockad enbart till DIG

....badat ännu? - Nä, just nu är det nog inte läge för mig :/

5 Proforma - Irene:

Finns inget som färska blommor! Jag har alltid det på bordet, antingen från trädgården eller köpeblommor.

Men badat... nej, aldrig! Har inte badat ute på flera år, det är alldeles för kallt för mig!

Kram

6 Maria:

Vilken fin bukett och bilden är fantastisk:)



Kramar Maria

7 Maria G:

Underbar sommarbukett!

Nej, något dopp i böljan den blå har det inte blivit ännu. Väntar med det tills jag kommer ner till västkusten om några veckor :)

Ha en fin kväll!

8 millandante:

Vandring, vackra plommonbilder och såå gullig ettåring... vad många inlägg jag missat den sista tiden, tur att det regnar lite ikväll så jag får bloggat lite!:) Buketten är ljuvlig, så somrig! Ja jag har varit hos vänner idag och njutit av deras vackra trädgård... gott att andra har det man inte har själv;)



KRAM

Kommentera här: