För varenda unge ..........................


♥♥♥♥♥♥

♥♥♥

Igår kom en buss till Sundsvalls torg.
För barnens skull.

En mer rättvis och barnvänlig värld, är mottot.
Förhoppningen är att många fler ska bli världsföräldrar.

Till barn, som behöver, kramar, mat och utbildning.
Som har det svårt, året runt.

Klart man blir berörd.

Unicef, for vidare på sin bussturne runt i landet, för var enda unge ...........
På tisdagkväll, blir det en humorgala på tv, då man kommer att berätta om sitt arbete i världen och en massa roliga uppträdanden
.



Ha en fin söndag!

Fototriss -  Text i bild

Kommentarer:

1 Hanna:

Riktigt toppenfina bilder du fått till. Färgglada och för en viktig sak. Kanon!



Ha en trevlig Valborg!

2 Tinezza:

Kloka ord :)

3 Eva:

Fin tolkning! Du hade inte behövt vara så finstilt bara ;-) ... orden är viktiga!

4 Anna ..tassar in..:

Underbart...en god sak..ett härligt bidrag i trissen

5 Ingalill:

Helt underbart tolkat, älskar blicken i den första bilden :)

6 Mormor:

Nydelige bilder og sanne tekster.

Ha en deilig helg .



http://www.starbear.no/mormor/2012/04/29/fototriss-175/

7 Kul Tur i Natur:

En ruskigt fin triss. Riktigt snygga bilder!

8 Ninni:

Härliga bilder trots att jag inte gillar clowner..RYS.

Men den sista bilden, söt som socker=)



Jag köpte en nyckelring på Ikea, dom hade kampanj för Unicef, klart man ställer upp för varenda unge.



ha en fin dag, kram

9 Beppan:

Riktigt härlig och berörande triss!!

10 Britten:

Fin triss!

11 SoF:

Ett toppen-hjärtevärmar-bidrag!!



Gillar din idé och genomförandet av den Lissen - du är bra du. :)



Tack/Varma vårhälsningar!

12 Marie:

Hej du, klart man är världsförälder! Vårt västerländska överflöd räcker till många fler än vår egen lilla familj. Bra att du påminner!

stor kram!

/Marie

ps lila blåsippor, hur härliga är inte dom! Så länge sen jag såg det...

13 llhertz:

Vilket värmande kärleksfullt budskap i ord och bild!

Superfint triss, enkelt och rakt på sak.

Ha en riktigt skön Valborgshelg!

14 Erik Semlan:

En fin triss för en god sak. :-)

15 Anna ..tassar in..:

Du jag blir glad i själen när min syster Lissen känner av o godkänner mina tavlor..



Mmmm tänk att jag har tre systrar now a days...berikande..

16 anemonen:

Sånt gillar jag. En triss jag gillar.

17 Beate:

Du tog temat helt bokstavligen. Urbra Lissen! Då jag inte gillar clowner så tycker jag att bilden på tjejen ät outstanding. Inget fel på din clown heller, det är bara att jag har så svårt för dom.

18 Britten:

Snygg tolkning med underbara bilder! :)

19 Kerstin:

Härliga och glada bilder. Blir så glad och varm när jag ser ditt bidrag i veckans triss.

20 SigridfraEnget:

Jättehärlig och färgglad triss!

Det är nog många som behöver att någon ser dom ...

21 et lite ØYEBLIKK:

Herlig og fargeglad triss!

22 Jessica:

oj vilken fin tolkning!!

23 Gilla:

Det var en triss man blev glad av.

Kommentera här: