På en mur i Nepal

 
 
Långtifrån mitt snövita landskap och mellandagsmys.
Så tittar jag in bland alla sparade bilder ifrån Nepal.
 
På en mur långt upp i bergen såg jag en liten figur,
som jag inte har en aning om vad den betyder.
 
Du kanske vet?
 
 
Nu ska jag ta en tidig morgonpromenad i mitt snöiga Norrland, till helgjobb
Så annorlunda mot trekkingen, utanför Pokhara i Nepal
 
 
• Kategori: Resor Taggar: Ett snöigt Norrland, På en mur i Nepal, Royal Treek, Treeking i Nepal; • Kommentarer (6)

Kommentarer:

1 Mia:

Ormarnas Gud??? Nä, har ingen aning, men lite spännande är det allt! Kram på dig, fina Lissen!

2 Lena:

Längtar till nyår hos dig, titta på alla bilder skratta och surra !!

3 Hannis:

Kan tänka mig att Nepal var ett äventyr!

Vill tacka dig för din styrkekram!
Det är fantastiskt hur mycket kraft jag har fått via "cybervärlden".

Skickar dig en nyårskram

4 Anna ..har landat:

Himmel vilken liten filur..hmmm ja vem kan det vara..the magic man..:)

5 Ninni:

Tja vem kan det vara en liten Gud är det säkert =)
Ha en bra helg, snart är det nytt år, kramen

6 Beate:

Ingen aning vad figuren föreställer, men fotot är vacker i sin sliten het.
Kolla dessa namn: Siddhi och Buddhi. Din figur skulle kunna vara en "amatörvariant" kanske.

Kommentera här: