Vasastan ~ Stockholm

 
 
Åh vad vi har promenerat, runt i Stockholm, men det är så man upptäcker alla fina kvarter och vackra hus
(& butiker, små restauranger och cafe')
 
När jag hade fotat min goa vän Birgitta, så såg jag lyktstolpen över hennes huvud.
Inte fotomässigt en fulländad bild.
 
Men jag kände, allt "ljus" på denna sköna tjej och det får bli en rolig detalj.
 
 
 
Vi bodde så perfekt och lugnt, alldeles invid en park och det var 10 minuters promenad, till Stockholms puls.
Känner en lätt träningsvärk i benen och fortfarande känns det som jag har ett leende i hela mej.
 
 
 
 
 
  Ha en fin start på veckan, allesammans!
 
 
• Kategori: • Taggar: Fina hus, Stockholm, Vasastan; • Kommentarer (6)

Kommentarer:

1 BP:

Nu har du varit på min hemmaplan på riktigt! Hoppas att ni testade några av mina favo restauranger/fik också!
Vasastan är vacker, även om få besökare söker sig dit. De stannar vid Gamla Stan och Sergels torg tyvärr. Kul att ni är undantag!

2 bia:

Kul med "storstads" resa...det var ett bra tag sen jag var i Stockholm....skulle nog vilja göra en helg tripp dit framöver....men nu har vi ju nyss kommit hem efter trippen till Irland....så det får blir senare;)
Kramen bia

3 Ninette:

Jag hade inte ens märkt lyktstolpen om du inte hade sagt nåt! såg bara dom fina husen som omramade din väninna så fint. Ha en skön vecka!

4 Mia:

Underbara helg säger jag...och allt ljus på dig också! Kram fina....

5 Cathrine:

Trevligt att ha Stora Staden ;) att besöka och utforska. Fint kort tycker jag trots stolpen. Hade nog knappt sett den om du inte skrivit det...

6 Hannis:

När det är människor som har en plats i ens hjärta så spelar det ingen roll om det är en fullända bild eller inte. Hjärtat är med, det är huvudsaken=))

Härligt med guidningen i Gamla stan!
Kram Hannis

Kommentera här: