I en fin trädgård, på andra sidan stan

 
 
En sommardag, tog jag cykeln till en kompis som bor några kilometer på andra sidan stan.
Vi satt på hennes altan i timmar, drack kaffe, åt stora bakelser med jordgubbar på och pratade om livet.
& hon sade så kloka saker, precis vad jag behövde höra och så skrattade vi mycket..
 
 
Hon har det så fint i sitt hem och i sin trädgård och jag tassade runt, lite lyrisk och tittade på allt.
Sedan tror jag vi tog en påtår kaffe igen och pratade lite till, innan det var dags för mej att cykla hem.
 
Vilken fin dag, det blev!
 
 
Hej tisdag
 

Kommentarer:

1 Mia:

En dag med guldkant... Kram goaste

2 Irene:

Låter som en härlig dag i vacker omgivning. Mycket vackra foton.

3 Fia:

Riktigt goda vänner är guld värda! <3

4 Cathrine:

Ojoj , så vackert i trädgården. Mysig grönska och härliga blommor. Förstår att tiden var njutbar. KramC

Svar: Ja hon har det jättefint, men det har ju du det också . Rätt vad det är kommer jag cyklade till dej också, och vill ha kaffe och lite surr :-) Kram
Lissen

5 BP:

Vilken vacker bild! oc vilken fin "inredning" i en trädgård. Å den där lilla stenankan (?) är helt i min smak. Ha-begär uppstår:-)

6 Cathrine:

Ja, Anette, cykla hit du! :)) ska ju bli bättre väder i helgen

Svar: Rätt vad det är så kommer jag. Du har väl kaffe hemma :-) ?
Lissen

7 Hannis:

Så mysigt det låter.
Sådär mjukt som jag tycker om.
Och fina bilder till det=))

Kram Hannis

8 Johanna:

Åh sötaste ankan! vart kommer den ifrån?

Kommentera här: