Do more of what makes you happy

 
 
Med väldigt jämna mellanrum, så dyker tanken upp.
Några rader på ett vykort, som säger allt.
 
Jag vill leva så, vem vill inte det?
Skratta lite mer
& blomstra av liv.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Medan jag gör mina stilleben, så är min kreativa sida lycklig.
Såg några urfina bilder, som jag inspirerats av, när Therese Sennerholts nya kort fotats.
Det här blev min egna version med ett vykort från Lagerhaus, loppisdukar och blommor från promenad
 
 
 
 
Ha en fin dag, du där!
 
Dagens tema för Fabriken - Maj moodboard
 
 
 
• Kategori: StillebenTaggar: Do more of what makes you happy, Hundkex, Lagerhaus, fina kort, Loppis, Midsommarblomster, Spetsdukar, Stilleben, Therese Sennerholt; • Kommentarer (3)

Kommentarer:

1 Weronica - En mammas dag:

Blomstra av liv. Så fint skrivet. Det tar jag med mig.

2 BP:

Kortet speglar dig i ett nötskal Lissen:-)

3 Johanna / Fru form o fix:

Ett sånt skulle jag absolut bli glad av!

Kommentera här: