Helgen som gick ..........................

 
 

Det har varit regnskurar, med gråtung himmel.
Fast det såg jag nästan inte, för det blev lite sol också.
 
Vilken fin mix till helg jag har haft.
Tågresa med "la famillia", till Hudiksvall och succe besök på Mulle Meck
En tjejfest, där vi totalt överaskade födelsedagsbarnet.
Lilla Odin som sov över på lördag och idag var vi till lekparken och sprang på Kullarna och en massa annat.
 
Känner mej tacksam.
 
 
 
 
Ska nu äta rester av godaste Pollykakan och ta mej lite kaffe.
 
Imorgon är det måndag, ha en fin start på veckan, allesammans!
 
Det här blir min söndagsbild för Fabriken
 
 

Kommentarer:

1 BP:

Bra att du kunde "förtränga" regnvädret! Ibland är det bra att göra andra saker som man gillar, då spelar vädret liksom inte så stor roll.

2 Johanna / Fru form o fix:

Jag såg nog tyvärr mest regnet, men det kanske var för att jag hade så mycket att göra inne så jag omedvetet var lite tacksam över regnet ;-)

3 Proforma - Irene:

Minst sagt en innehållsrik helg för dig då! Själv har jag tillbringat hela helgen i trädgården, men det är inte fel det heller!
Ha en fin vecka, Lissen!
Kram

4 Anemonen:

Åh vilken skir fin bild. Pollykaka låter fantastiskt.Skulle du vilja ge mig receptet. Jag bara älskar Polly. Min mailadress finns på Käringafällan och jag finns ju på Facebook. Ta det när du hinner det är ingen panik:D

5 Cathrine:

Pollykakan var farligt god......;)

Svar: Ja, det är den och tänk vad mycket det blev kvar. Gissa vem som har fikat flera gånger och ätit av kakan, mmmmmmmmmmmm.
Lissen

6 Hemlängtan:

Låter som en riktigt mysig helg! Blir nyfiken på den där Polly-kakan, låter rackarns gott!!!

Inspireras, som vanligt, utav dina magiskt vackra bilder!!!

7 Linn:

Man ser det man vill se. Eller det man väljer att se och riktar sin uppmärksamhet mot. Spenderar man tid på att klaga över regn är det det som fastnar, tror jag. Bättre då att njuta av solglimtarna, och det verkar du har gjort!

Kram

8 F E L I C I A:

sv: ja visst är det! hur har din helg varit?

9 ElinsPhoto:

Lät som en härlig helg och att avsluta med pollykaka är ju inte fy skam :)
Tack för den gulliga kommentaren!!

Kommentera här: