Att ordna adventstämning

 
 
Tiden går fort, snubblande snabbt.
Igår plockade jag fram adventslådan och dammade pyntade och fixade.
Som en virvelvind och ett tag var alla saker i olika högar på bord och stolar.
 
Mitt i allt tog jag en långpromenad och plockade lite blåbärsris, kottar och sådant.
En liten pyttegran drog jag upp och den står nu i en glasburk.
 
När kvällen kom och jag satte mej i soffan, så började ordningen att vara någorlunda återställd.
Mysfaktorn har höjts och adventstämningen är här.
Firades med glögg!
 
 
 
 
 
En fin fredag, önskar jag dej!
 
 

Kommentarer:

1 Camia:

Så enkelt, stilrent och vackert!

2 Cathrine:

Ser så fint ut!
Du är duktig med att fixa och dona.

Jag är ledig idag, chansade och frågade min teamleader igår om det gick bra.
Vi har service på maskiner idag så då blir det lite för mycket folk på de andra maskinerna...

Ser fram mot våran jobbfest ikväll, förfest på jobbet först för att de som jobbar kvällskiftet ska göra klart det viktigaste jobben som skickas kl 18.
Sen är det FEST :)
Mat på Saffran, Yes!

Bra att få vara ledig idag och "vila in" festkänslan liksom Fniss!
FredagsKram vännen.

3 BP:

Kan inte hjälpa att tänka på vilken kulturkrock med Vietnam du befinner dig i. Måste kännas väldigt (positivt) konstigt.

4 bia:

Så fint du gjort på brickan ;))....jag har en liknande vit ren jag också...köpt på butik Anneli när hon hade utförsäljning......ha en fin första advent....tänk vad tiden går fort.....
Kram

5 Sanna Andersson:

gud va vackert !!

6 Edith och Jag:

Så mysigt det ser ut! Här blev det mys med te och popcorn :)
Kram Maria

7 Anemonen:

Så vackert pyntat.

Kommentera här: