En blomma till dej .......

 
 
Stillsam morgon och tankar som svävar åt olika håll.
 
En del går tillbaks till den fantastiska resan som jag gjorde nyss till Vietnam.
Minnen och bilder i överflöd, här är en till
 
En kille med blommor till någon ............
 
& samtidigt så håller jag på att adventspynta mitt hem.
tycker så mycket om den här tiden som är så ljus med alla ljuslingor och en känsla av förväntan.
 
Idag ska jag gå till skogen och plocka lite, grenar, kvistar och blåbärsris.
Får se vad det blir av det.
 
 
 
 
Tills det, ha det gott!
 

Kommentarer:

1 Terése:

Vilken fin blogg du har!

... och Vietnam är en av mina drömresmål. Jättefin bild, får klicka mig in i kategorin och läsa mer om din vistelse där :)

Svar: Kom hem för en vecka sedan från Vietnam och har massor av bilder som nog kommer att ta hela vintern att redigera. :-)
Lissen

2 bia:

det måste kännas avlägset nu.......fin bukett han hade ;).....här pyntas det för fullt....varje dag kommer det upp nåt nytt, haha.....
Ha det gott
Britt

3 BP:

Suveränt fångad! Gillar hans lite skeptiska och samtidigt nyfikna blick åsså blommorna i högsta hugg. Nästan som om han ville ge dig blommorna.

4 Mia:

Jag har sett många av dina vietnambilder och njutit. Måste fråga om ni var ute på Mekongfloden och färdades? Några få platser du nämnt har även jag besökt... med andra ord deltagit via läsandet med stort intresse i din resa.

Kommentera här: