Ett hus jag cyklade förbi, här i stan ...............

 
 
 
 
Varför skynda alltför mycket, när man cyklar förbi, ett hus så fint klädd med höstbladssymfoni
Färgstarkt vackert, eller hur?
 
& dom där kornischerna, eller vad det heter, sådant görs väl inte längre?
Tänk om det kunde vara så fint på fler hus.
 
Inte bara långa rader grå..............
Hus får gärna blända lite av orginalitet.
 
 
 
Finaste onsdagen, önskar jag dej!

En fin dag önskar jag dej!
 
Ps Huset ligger nära Bünsowska tjärn, här i Sundsvall Ds
 
 
• Kategori: SundsvallTaggar: Bünsowska tjärnen, Höstblad, Oscar Linnros; • Kommentarer (15)

Kommentarer:

1 Mia:

Håller med, husen hade mer personlighet förr, det saknar jag. Hoppas dom får vara kvar i framtiden... Kram goa du!

2 Tina:

Vad fint =)

3 Elvi :

Oh vad fint vilka färger..

Elvi

Svar: Ja visst är det vackert med dom fantastiska höstfärgerna Elvi!Ha en mysig dag
Lissen

4 Linnea:

vilket jätte vackert hus :)

5 Ninette:

Vilka vackra färger och vackert hus! vi har ett hus i närheten som har just såna dekorationer och jag njuter av dom varje gång jag går förbi!

6 En plats i solen:

oh vackert =)

7 BP:

Vackert, riktigt vackert!
Å du har så rätt - mera färg åt folket!

8 Lotta 8`):

Fint att stanna upp och se det som är vackert just nu. Jag är lite förvånad att det är så många löv kvar på våra träd nu efter blåsten, de vill liksom inte släppa tag, vill inte ha vinter..... :)
Ha det bäst ♥

9 Freja:

Så vackra bilder! Så viktigt det är att stanna upp och se allt fint som finns runt oss, bra jobbat!

10 Annika:

Hej. Så vackra bilder. Ja visst finns det många fina hus bara vi ger oss tid att stanna till och titta. Den där tjärnen har jag aldrig hört talas om, var i Sundsvall ligger den?
Onsdagskramen.

11 Linn:

Nog blev det en fin onsdag, alltid. Vad annars, efter att ha sett de här vackra bilderna?

Ja, så mycket likriktning det finns bland stadens hus. Grå betong på grå betong... Själv bor jag i ett persikofärgat, rosa-aktigt hus. Först tyckte jag att det var gräsligt, men sen kom jag på att det var ju i alla fall något annat än allt det grå och nu blir jag glad av det.

Kramar till dig!

12 Anna :

Vilka färger..vildvin är väldigt vackert...

13 Carolina - Stall Assla :

sv/ Som tur var lyckades jag återfå dom :)

Svar: Det låter bra
Ha en fin helg. // Lissen
Lissen

14 Paulina Holmberg:

åh verkligen jättefint :D

15 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Åh så fint! :)

Kommentera här: