Så lite som man kan bli glad av ..............

 
 
När vi gick där på vår vandring i Nepal, så hade Anna, varit så klok att hon hade ballonger med i sin packning och gav till barnen efter vägen. Tänk vad en sådan liten sak kan ge glädje.
 
Snart ska jag resa iväg igen på äventyr och den här gången så ligger en stor förpackning med ballonger i min resväska. Tar så liten plats och jag hoppas att jag träffar på några barn som jag kan ge ballonger.
 
Alla minnen jag har, alla bilder som är som små skatter för mej.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Funderar på så mycket nu, vad ska jag ha med, vad är det jag kommer att glömma. Flera jag vill hinna träffa innan jag åker. Min utställning som ska plockas ner på Kulturmagasinet. Listan av saker jag måste komplettera med och så skulle jag........

Så mycket tankar som snurrar och äventyret som väntar.
Cykeläventyr i Vietnam
Tar ett litet glädjeskutt och jag hinner nog med mej ändå
 
 
 
 Ha en fin torsdag!
 
 
 
 
• Kategori: NepalTaggar: Flicka, Namaste, Nepal Barn, Nepal, treeking; • Kommentarer (9)

Kommentarer:

1 Marie-Louise Grimlund:

Hejsan !

Cyckelsemester är något jag aldrig varit på
min dåliga balans stoppade sådana utflykter.

Ha det så trevligt. Lycka till med att ge bort
ballongerna. Så uppskattat och kul.

Kram Mi

2 bia:

Tjohoo, ska du ut på äventyr nu igen!!!;)
Rolig idé med ballongerna ;))
Trevlig Halloween
Bia

3 BP:

Wow! Vietnam! Fantastiskt! Det landet står högt upp på min önskelista också. Suveränt! Å vilken gudomlig mat dom har:-)
Ska bli spännande att se dina bilder och läsa om ditt äventyr sedan!

4 Malin:

Ja är så glad för din skull. Vilken otroligt spännande resa du har framför dig.

Smart med ballongerna!

Om vi inte hinner höras innan så önskar jag dig TREVLIG RESA!!!!!

Många kramar

5 Kerstins foto:

Vilken himla smart och rolig idé. Ballonger som alla ungar älskar kan aldrig bli fel. Hoppas att du får glädja många barn på din resa.
Kram

6 Christina:

Ballonger! Kan nog få den allvarligaste person till att skina upp :) Härlig idé
Och tack rara du för din kommentar hos mig.
Kram Christina

7 Fia:

Vad rolig idé att ta med ballonger till barnen. Hoppas att det blir en ny fantastisk resa!

8 Hannis:

Vilken resa du kommer att göra!
Ser redan fram emot att se dina bilder.
Vietnam var min syster i förra året och hon blev helt frälst!

Kram Hannis

9 Borgmästaren:

Vilken fantastisk ide! Det ska jag lägga på minnet och ta med mig när jag är ute nästa gång!

Kommentera här: