Den där känslan

 
 
 
Det där lugnet, ni vet som man behöver, mellan farten och fläkten.
Inte lätt att hitta den känslan ibland, men när man gör det så mår man så gott
 
Punkt.
 
 
 
Ha en fin dag!
 
 
Äntligen torsdagsteman på gång igen, så kul.
Inspirationsfabriken är veckans tema - Fri tolkning
Min tanke är att med små detaljer kan du skapa, en skön stämning att må gott av.
Att landa i efter fartfylld vardag.
Bilden tog jag på Gamla gården, här i Sundsvall, som säljer fina inredningsdetaljer och har ett så vackert cafe, med gott fika.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Hem ljuva hem:

Ja visst är det så. Härlig stol.Jag är en stolnörd. Älskar stolar i alla former. Kraaam Pia

2 Den där Victoria:

Underbar bild och stol, fin text också, tänkvärt.

3 Cathrine:

Viktigt att hitta ro, vart ska annars lugnet bo. Många raska kliv, surr och prat och kiv. Tystnad och ro i kropp och själ, behöver vi ack så väl. Lagom blandning av sött och salt, balanserar allt. Kram

Svar: Den där blandningen, du vet Cathrine. Att det ska vara så svårt att få till den. Men ibland, så kommer bara lugnet och en skön känsla. Tänk om man kunde ha kvar den känslan större delen av tillvaron. Kram min vän
Lissen

4 Carina:

Följer din blogg och tycker att dina bilder och inlägg ALLTID förmedlar ett lugn. Något som jag uppskattar mycket.
Önskar dig en fin dag och helg.

Svar: Hejsan Carina. Du ska veta vad du gör mej glad för dina fina ord. Det här med foto och att skriva lite ord är ju min stora hobby och få fin feedback ger mej mycket inspiration. Varmt tack
En fin dag till dej också
Lissen

5 Malin:

Vackert! Jag hoppas lugnet och ron hälsar på mig också snart, kanske i påsk.

Ikväll ska jag spela basket. Det är föräldramatch och basketavslutning.

6 Mia:

Den där känslan....ja, just det, det gäller att ta tillvara den och suga ur det allra mesta och sen bevara den i minnet och njuta länge.
Kram goaste

7 Lillgarden:

Vilken fin ljusstake!

8 Floweroffame:

Bilden skapar ett fint lugn. Ha en fin fredag Kram Pernilla

Kommentera här: