Det här med våren

 
 
Det här med våren, jag försöka njuta och se på alla små tecken.
Till helgen vill jag gå långsamma rundor.
 
Just nu känner jag en brådska inom mej att hinna med så mycket.
Jobbet, livet och fixande.

 
En av + sidorna är:
 
En liten fotoutställning på  Sundsvalls Kulturmagasin i maj.
Där en massa tvivel och funderingar korsar mina tankebanor just nu.
Vad ska jag välja och vad duger och just nu har jag inte riktigt koll på läget
Mitt tema är åtminstone klart, det blir olika stilleben
 
 
 
 
Ha en fin tisdag!
 
 

Kommentarer:

1 olivias | mode, foto & vardag:

så fin bild!

2 Malin:

Våren är temat i Luleå Fotoklubb och jag har inte presterat ett endaste dugg än. Sen ska vi ha klubbmästerskap men jag tror jag hoppar det i år, känner mig inte mogen.

Tycker det är svårt med printar/utskrifter när man har okalibrerade grejer, ser bra ut på min skärm kommer ut ngt annat i andra änden typ.

Kram


Svar: Vet du Malin, jag har inte lämnat in en endaste bild, på hela våren. En sorts dipp, för mej. Men gillar att se andras fina bilder. Får se hur det blir till hösten.
Kram
Lissen

3 Carita Liljendahl:

Ja, tiden går så fort. Man måste faktiskt stanna upp, njuta, se blommorna, flyttfåglarna, känna solstrålarnas värme... för snart är det full sommar!

4 BP:

Stort Grattis till utställningen. Vid det här laget är du ju en mycket erfaren utställare, så det ordnar sig nog galant ska du se!

Svar: Vet du BP, jag är inte utvald, utan har anmält mitt intresse. Men jag vet nu hur en spik ska slås in :-) Bra att du tror på mej, i vilket fall
Lissen

5 Mia:

Så mycket man tycker, tror att man måste hinna...speciellt på våren tycker jag...men man MÅSTE inte, man kan stoppa ett tag för att orka gå vidare...
Spännande med utställningen, du fixar det, det vet jag, kram finaste <3

Kommentera här: