En av dom finaste

 
 
Lite långhårig och helt okammad, så stod han där vid väggen.
En av mina små älsklingar.
 
& jag ville fånga ögonblicket för han skulle klippa håret någon av dagarna efter.
Den mjuka blicken och rufsigt hår och dom där gokinderna som är så pussvänliga.
 
Objektiv, jag?
Inte ett dugg :-)
 
Ni förstår nog precis, den där mjuka känslan man får inombords.
 
 
 
 
 
Nu ska jag på utflykt och träffa honom och två av hans bröder, familj och mina föräldrar.
Vädret är lite grått, men det ska nog fungera med lite grillning ändå
 
 
GLAD PÅSK ♥ ♥ ♥  till er alla!
 
 
 
 
 
• Kategori: BarnTaggar: Liten pojke, Porträtt; • Kommentarer (8)

Kommentarer:

1 Cathrine:

🌸🐥en goplutt ser jag🌼☀️

Svar: Ja, en riktig goplutt är det :-)
Lissen

2 Fia:

Jag förstår precis! Vet exakt hur den där puss-och-kram-lusten känns! <3

3 BP:

Såååå stor han har blivit och hur söt som helst. Jag gillar ju killar med långt hår, så jag förstår precis som du känner.

4 Mia:

Underbar bild....man bara ler och myser :-))
Hoppas vädret blev lite bättre, det är liksom kuligare då, kram på er!!

5 Scaniatjejen:

Jag förstår precis, du har lyckats förmedla känslan med din bild! En riktig liten goding.=)

6 Helen i Vilrummet:

Vilken underbar bild. Vilket ljus. Du har verkligen fångat känslan.
Tack för din kommentar inne hos mig. Nu har jag hittat hit också och gillar skarpt det jag ser. Så här kommer jag hänga fler gånger.
Kram Helén

7 Emelie:

Men gud vilken sötnos! :D

8 Proforma - Irene:

En sån liten "going"! Tycker mig se likheter, kan det vara med mormor? Jättefin bild!
Kram

Kommentera här: