En liten kille & en tunnel

 
 
 
Vi tog turen till den stora lekparken
& det fanns så mycket att se.
 
Helst om man är en liten kille och prövar så mycket för första gången.
Han hade ett fasligt sjå att ta sig upp på en del höga hinder.
 
Men i den där tunneln, där fick man en väldigt bra utsikt
& jag kunde inte låta bli att leka tittut med honom.
 
Alltid lika skrattframkallande............
 
 
 
 
 
Här startar dagen med sol, härligt att vara ledig idag!
Ha en trevlig söndag!
 
Trevlig fotoutmaning hos Maria O - Utsikt
 
• Kategori: BarnTaggar: Folkets park, Lekpark, Liten pojke; • Kommentarer (17)

Kommentarer:

1 Floweroffame :

Verkligen en härlig bild. Vilken glimt i ögat. Ha en fin söndag Kram Pernilla

2 Marie-Louise Grimlund:

Hejsan !

ilken gullig liten kille.Minns när yngsta barnbarnet
var mindre då älskade han sin Mormor.I sommar blir han 10, Har ett äldre hon blir 14, men har alltid varit livrädd för mig, för jag stank både gammal fylla
och nikotin. De kommer idag, Vi ses mer sällan, fast de har ju jobb och skola, På helgerna vill de väl helst göra annat än träffa Mormor, kanske en sväng till Morfar,hinns med, han bor i en annan stadsdel.

Önskar Dig också en finfin Söndag.

Kram Mi

3 Karins bloggiblogg:

Ja han ser verkligen glad och lycklig ut, fortsätt att lek :) Karin

4 Anna:

Naaaa så söt..rent av vacker..dina barnbarn är verkligen så fina. Du måste vara väldigt glad o stolt över dem. Du är en fena på att fånga fina ögonblick.

5 Mia:

Barnbarn...mina har fyra ben men jag kan ju njuta av dina och le och skratta med er, underbara barn!!! Kram till dig också, underbara du!

6 bara anna:

Så söt så! Det är roligt att umgås med de där små. Vi har en 3,5-åring och han får mig att skratta varje dag.

Du, var gärna med på min tävling inne på min blogg/facebook och samtidigt hjälper du mig sprida stearinljusets fördelar.

Kram!

7 Sara:

Vilken sötnöt!
Ha en skön söndag!
Kram!

8 Maria O:

Men vilken helt underbar bild! Bästa utsikten :)
Kram Maria

9 Fia:

Vilken fullträff! Mitt i prick med glimt i ögat och gulligt leende!

10 Åse:

Vilken alldeles underbar bild. Kram Åse

11 BP:

Vilken härlig bild! Den borde pryda omslaget på en tidning om barn!

12 Anna:

Ja, visst är det kul att fabriken är igång igen :) Vilken fantastiskt fin bild du tagit! Sötnos!
Ha en fin söndag!

13 Arja:

Halloj!
Vilken underbar bild!
Ha d gott kram Arja

14 Helén i Vilrummet:

Kul tolkning av Utsikt!
Kram Helén

15 Susannesblogg:

Söt liten kille! Fångad i ett djup i tunneln.

16 Karin:

Men så gullig han är! Den där lillkillen skulle man allt vilja krama, gopojk! Jättefint foto Anette

17 Scaniatjejen:

Fin bild med den runda inramningen och väldigt söt fotomodell!=)

Kommentera här: