Krokus vid en vägg

 
 
 
Krokus vid en husvägg och tiden går så fort.
Men jag är inte så snabb
 
Har köpt ett par nya joggingskor, som tar mej runt Selångersfjärden.
Några yngre grabbar så jag knappt ryggen på när dom svishade förbi.
 
Medan jag joggade, tja lunkade,  så tänkte och såg med mina vårögon, det kändes så intensivt.
Fågelsången solens strålar och vattnet som glittrade.
Naturen som vaknar upp och jag mitt i allt detta
 
 
Tacksamhet
 
 
 
 
Hej fredag, med din fina sol.
Strax startar min jobbarhelg, blir nog bra det också.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Helén i Vilrummet:

Krokusar är så fina. Men här har de blommat över för länge sedan.
Kram Helén

2 Bp:

Duktig tjej - att börja lunka:-)

3 Mia:

Jag ser att det är vår även hos dig. Tiden vi alla njuter av... nja, kanske inte pollenallergikerna... men ändå... ;-)

4 bia:

Så färgglatt ;)....visst har vädret varit fint idag...jag har fixat lite ute...och städat i huset...känner mej ganska nöjd...önskar dej en trevlig helg...fast du jobbar ;)
Kram bia

5 Lillgarden:

Underbar blomma!

6 Åse:

Våren den är så ljuvlig, lunka är lagom så hinner man njuta av naturen och inte bara se den susa förbi. Ha en fin helg. Kram Åse

Kommentera här: