Maud

 
 
Att åka eller gå  på utflykt är ju helt klart en av mina favoritsysselsättningar.
Behöver inte vara några märkvärdigheter, inte alls.
Promenader på slingriga skogsstigar, tillhör en av favoriterna.
 
Men den där gången för några veckor sedan så var det lite mer än spännande,
Maud och jag "smög" runt i gammalt område med hus, där ingen bor.
Det var som om man kände en närvaro av svunna tider
 
& hur roligt var det inte att fota finaste Maud mot en ruffig graffitivägg.
 
Vill dit igen.
( Med dej Maud eller någon annan frivillig vän)

Snart!
 
 
 
 
 
 
Må så gott.
 
 
Ps Mer bilder från den här utflykten, kan du se här Ds
 
 
 
 

Kommentarer:

1 BP:

Verkligen annorlunda bilder från det gamla bruket. Du är nog duktig på allt vad fotografering heter. Helt suveränt faktiskt!

2 Lillgarden:

Härlig bild!

3 kavallinskan:

Så fina bilder! Att åka på utflykter och upptäcka nya platser det gillas här också.
Kram viktoria

4 Mia:

Jag gissar att de som var där tidigare inte smög så fint som ni gjorde.... ;) Fantastisk byggnad är det i alla fall... Kram på're!

5 bia:

Fina bilder på Maud...mot väggen...men varför har dom målat den....ungdomen måste klottra!!...den skulle vart läcker utan målning tycker jag...eller vad tycker du ?
Kram bia

Svar: Ja visst är det trist med klottret. Kanske det vore bättre att vissa väggar anordnas för graffiti. En del är ju riktigt konstnärliga, men det finns ju dom som bara drar ett streck hit och dit, utan tankeKram Lissen
Lissen

6 Anna:

Tjusigt..jag älskar tegelväggar..och som alltid är du vansinnigt bra på att föreviga härliga människor. Du borde öppna atlejé

7 Maria O:

Så härligt med en fotoutflykt med en kär vän! Och visst är det något speciellt med sådana där ruffa väggar. Underbara bilder och dina vänner kommer säkert att stå i kö för att bli fotade av dig.
Kram Maria

8 Åke:

En mycket vackert platts! Och fina bilder tar du :) Jag kanske ska följa med...

Svar: Vacker och vacker, utifrån graffitsynpunkt, klart plus. Men dom raserade byggnaderna ger vemods känsla........ men det det kan ju också vara vackert..........
Kanske det ja, Åke ..............
Lissen

9 Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sv: Tack så mycket! Fina bilder!

10 finurligafroken:

De är synd att jag bor så långt bort. Annars hade vi gått du och jag kram

Kommentera här: