Så fint ....................

 
 
Helgen gick med stormsteg, men med solsken.
Som ett solsken inom mej var jag på utflykten med finaste vännen, långpromenad, kaffe och gokaka
Utflykten, till lekparken med dom små, som lekte som vårystra kalvungar.
Familjemiddagen med dom närmaste, tacksamhet över det. Prat surr och jag lyckades med maten.
Känner mej inte alls som en mästerkock, när jag ska laga till många, puh.
 
 
 
 
Vackraste blommorna och små fina presenter,  som gjorde mej så glad.
 
Nu startar en ny vecka och jag vet inte hur jag ska hinna med mej.
Andas långsamt, känns det som.
Brukar ordna sig
 
 
 
 
 
Ha en bra start på veckan, alla fina som tittar in här!
 
 

Kommentarer:

1 millandante:

Vackert, och vilken fin helg:)

Hoppas du får en fin vecka mitt i allt!

Kram kram
Milla

2 Mia:

Andas, blunda en stund, vänd ansiktet mot solen och lyssna på fåglarna....njut och ta in energin som flödar, njut av de vackraste blommorna...(tror jag försöker peppa mig själv också ;-) )
Varm kram till dig!

3 BP:

Förutom blommorna så gillar jag esset i storformat - coolt:-)

4 bia:

Jaa kortet gillar jag också...vet du att det ska bli toppenväder i helgen....härligt tycker jag....då kan man vara ute mycket...upp till 17 grader ;))
Ha det gott!
Kramis

5 Lillgarden:

En sak i taget brukar vara en bra grej. Och var sak har sin tid och inte hela världen om man inte lyckas med allt!
Ha en fin vecka!

6 finurligafroken:

Om man haft de så bra under helgen kan de inte göra så mycket att den gick fort. Även om jag kan tänka mig att de inte vore dumt att stanna kvar i de härliga ett tag till. Ha en underbar vecka. Kram

Kommentera här: