Det blommade i fönstret, när jag kom hem.

 
 
Det blommade i fönstret, när jag kom hem.
Packar upp, tvättar och tänker på vår familjehelg i Junsele Djurpark.
En lagom stor djurpark för 3 smågrabbar att upptäcka och hinna se alla djur flera gånger.
& så har vi åkt karusell och pariserhjul och jag var lite höjdrädd.
 
Vi vuxna satt lite slutkörda i soffan på kvällen,men med en skön glad känsla av gemenskap och lite tid för vuxenprat.
Den minsta lillkillen vaknade pigg vid 05.15 både lördag och söndag, fast hemma brukar han sova till 08.00.
Men vi hann att se och uppleva mycket om dagarna och somnade gott. Vädigt tidigt
 
För första gången så glömde jag batteriet till systemkameran, när jag rest iväg.
Blev så paff, när jag upp kameran för att fota, men det har varit mycket att göra den senaste tiden och logistik för allt jag ville hinna med. Tänker att det var nog meningen och det blir fler tillfällen att fota småkillarna.
 
Men den vita tigern, som följde mej med blicken skulle jag velat fota. Får ha en inre bild.
 
 
 
 
 
Önskar dej en skön söndagskväll
 
 
Ps Stort tack till Blogg.se för att ni gillar min "Ormbunksbild" Ds
 
 
 

Kommentarer:

1 Carola:

Vilken fin blogg du har med härliga bilder, och stugan ska vi inte prata om så fin. Ha en fortsatt trevlig helg!

2 Anna [foto]:

Vilken mysig blogg du har :)

3 Småstadsfrun:

Låter som att ni haft några trevliga dagar även om morgnarna blivit tidiga. Måste säga att jag älskar din lampa, så fin!

4 Mia:

Även om man inte tror det alltid, så finns det kanske en mening med allt...men jag förstår att du velat fota både killarna och tigern...tillfället kommer nog åter, kram på dig, fina du!

5 Ninni - Vimsiga mamman:

Tjusigt :)

6 bia:

Åhh i Junsele djurpark var vi för många år sedan och då hade dom fått vita tigerungar när vi var där....undra om det är en av dom du har sett;))...för dom måste ju vara vuxna vid det här laget, haha...
Nu är det banne mej höst...och fy sjutton säger jag bara....
Kram bia

7 BP:

Osis med kvarglömt batteri. Då gäller det att utöka minneskortet i huvudet i stället;-)
Hade du inte mobilen med dig heller - för att fota med alltså?

8 Lillgarden:

Vilken söt lite blomma!

9 Anneli - A'la Foto:

Åh vad fin Bägarranka! Jag har en sån i mitt fönster men absolut inte lika fin! Den var lika fin förra året då den inköptes. Nu är den bara massor av revor som växt ut och det ser ut som en stor risbuske! Och inga blommor så långt ögat kan nå! :/

Kommentera här: