En kille ~ Urkult

 
 
Det där med att fota människor och dom mötena som det blir.
 
Möttes av en generositet och härlig attityd på Urkult, där många bjöd på sig själva.
Den här killen med leendet som smög i mungipan, träffade jag på inne på området och det blev några snabba bilder
 
Här hemma har kläder packats upp, tvättats och sedan blev det nytt packande.
Reser iväg på kurs i veckan, så livet är lite med full fart just nu.
Glad över allt jag får vara med om och i helgen har jag varit tillsammans med härliga människor.
Men nu en ny vecka och jag åker iväg på kurs, alldeles ensam.
Blir nog spännande och med nya erfarenheter.
 
 
 
 
Hej där
(& snart hoppas jag att jag får tid att kommentera hos dej)
 
 

Kommentarer:

1 BP:

Cool kille som du verkligen har fångat bra.
Ha det så kul på kursen. Hoppas du lär dig något nytt och roligt!

2 Helén i Vilrummet:

Man kan riktigt se värmen som denna människa besitter. Vackra bilder!
Kram Helén

3 Lotta `8):

Du är så duktig med att fota människor och fånga deras personlighet på bild - och att du vågar fråga! Jag är lite feg men i Japan vågade jag fråga :)
Grattis till stuga! Men vad härligt! Du behöver inte el eller rinnande vatten, det kan vara skönt att ibland få vara lite "off". Där kommer du/ni ha många underbara stunder, retreat och bara vara men också samvaro med familjen :) Mina barndomssomrar var just i en liten, liten stuga utan alla bekvämligheter och minns bara att det var underbart :) Båtlivet är lite samma sak, gasolspis, dunk med sötvatten, ingen el utan skall det läsas eller stickas efter mörkrets inbrott, får vi ta till pannlampan! Är det ruggigt tänder vi fotogenlampan (lampolja) och den värmer upp gott. Lycka till med stugan och ser fram emot mysiga miljöbilder :)

4 Ninni:

Läckra foton

5 Anna :

Mästerligt....du är tokbra på detta. MVG!!

6 bia:

Dottern var supernöjd med Urkult....var bland det bästa hon gjort sa hon....att åka dit....ha det gott!!
Kram bia

Kommentera här: