Hon, med blommor i håret.

 
 
 
Där i skuggorna i träddungen så fångade jag sommarögonblick.
Det var varmt och solen kom varje dag och glittrade.
 
En tjej som jag knappt känner ställer upp som min fotomodell, tack Kerttu
& jag sitter här med några bilder med henne och det här är en av dom.
 
Från den där dagen, när solen dansade på himlen och det var lite gott att sitta i skuggan.
Säger tack till dej, snälla Kerttu som ställde upp som min fotomodell.
 
 
 
 
En ny vecka är här och hösten mer än anas.
Det ska nog gå det också.
 
 

Kommentarer:

1 Mia:

Sommarvackert....och jag säger emot dig, det är inte höst, det är sensommar ;) Kram på dig!

2 Katta:

Fin bild och blogg!

3 Anita:

Vilken underbar bild du delar med dig av !

4 millandante:

Vilket fint sommarögonblick!

Kram Milla

5 Lizzan:

Superfin bild!

Kommentera här: