Loppisramar med olika mönster ~Diy

 
 
 
Vilka fynd man kan göra på loppis genom att köpa fina vintageramar i olika former, färger och material.
I ramarna har jag satt in, lite olika papper som inte kostat mej någonting.
Det som är rutmönstrat och ett papper med vågformat mönster.
I guldramen har jag använt en stämpel och tryckt med svart färg på vanlig vitt papper.
 
Enkelt, fint och lättplacerat här hemma hos mej.
 
I ett skåp, har jag en hel del ramar jag borde göra något åt, har fått följa med många från loppis.
Bra att ha liksom, man vet aldrig när man får någon ide' tänker jag.
Fast man kan ju inte ha hur många som helst förstås.
 
 
 
 
 
Hej torsdag, blå himmel med vita molntussar.
En bra start på dagen, hoppas det fortsätter så.
 
Vet du, inne på Fabriken så hittar du många diy tips idag, titta in där.
 
 
 
 
• Kategori: PysselTaggar: DIY, pyssel, Stämpel, Vintageramar; • Kommentarer (11)

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Ja verkligen, superfina ramar!

2 bia:

Så fint det blev med ramarna!
Jaa nu börjar nedräkningen...vi flyttar hem på söndag ;)...men man kan ju åka ut hit på helgerna om man vill förstås ;)
Kram bia

3 Den där Victoria:

Vad fint du har gjort det. Att köpa ramar på loppis är toppen.

Kram Victoria

4 Cathrine:

Hej min vän! Ja ramar har jag också liggandes. Två fick tapet som utsmyckning inom ramarna. Det blev fint det! Har även tagit reda på en bit omslagspapper från Timrå Gårdsutik du vet, där vi fikade fast det inte var lika bra som förr..
Det kom en regnskvätt nu... men hoppas solen hittar fram igen.
Kram och sköt om tassen ;-)

5 BP:

Snyggt! Gamla ramar är vackra att titta på, liksom gammalt bestick och porslin också.

6 Mia:

Du är så duktig, har skrivit det förr och gör det igen, det blir så smakfullt, det du gör
Kram fina du!

7 Helén i Vilrummet:

Enkelt och fint! Det gillas!
Kram Helén

8 Ninni:

Så fint! :)

9 Hem ljuva hem:

Åh vad fint och påhittigt! Kraaam Pia

10 Karin A:

Vilken fin idé! Enkla saker som går lätt att fixa - passar mig. :) Kram!

11 Maria Bohlin:

Vad fint det blev Anette! Ska ha din idé i bakhuvudet när jag går på Erikshjälpen eller Myrorna eller nåt nästa gång :-)

Ha en härlig helg! Kram Maria

Kommentera här: